dere pergodamer :D

Ja, det går jo fort til mars:) Og vi krysser fingrene for at det klaffer for dere før det:) Kjenner igjen både det du sier om murringer og nesten positive el tester:) Trodde egentlig jeg hadde hatt el denne mnd pga alle tegnene:) Jeg har bare fått tilbud om pergo, legen sa også at om ikke tre kurer med pergo hjalp måtte vi komme tilbake på fertilitetsklinikken og bli satt på venteliste til IVF, håper vi klarer det av oss selv:)
 
Ja, det går jo fort til mars:) Og vi krysser fingrene for at det klaffer for dere før det:) Kjenner igjen både det du sier om murringer og nesten positive el tester:) Trodde egentlig jeg hadde hatt el denne mnd pga alle tegnene:) Jeg har bare fått tilbud om pergo, legen sa også at om ikke tre kurer med pergo hjalp måtte vi komme tilbake på fertilitetsklinikken og bli satt på venteliste til IVF, håper vi klarer det av oss selv:)

Håper dere klarer det selv ❤️ vi er heldige som lever i Norge på denne tiden. Sjeldent man ikke kan få til å få barn :) men man vil jo gjerne klare det selv :)
 
Håper dere klarer det selv ❤️ vi er heldige som lever i Norge på denne tiden. Sjeldent man ikke kan få til å få barn :) men man vil jo gjerne klare det selv :)

Tusen takk skal du ha:) Ja, har troen på at vi får vårt lille mirakel til slutt:) Det tar bare litt lengre tid enn hva vi hadde forventet:) <3
 
Etter tre kurer med pergo ble det letrozol for meg.
 
Du fikk ikke mens av pergo du, var det derfor du startet med letrozol? :)
Neida, jeg fikk både el og mens, men etter tre kurer uten at jeg ble gravid byttet vi preparat, for å se om det funker bedre.
Eller, altså, fordi man ikke bør ta så mange med pergo etter hverandre, men jeg tydelig har effekt av hormoner så det er greit å gi meg noe.
 
Jeg tok dobbel kur først. Var på UL og ha hadde jeg 4 modne egg. gyn sa jeg IKKE måtte ha sex den mnd Pga det kunne bli 4linger. Mnd etter tok jeg enkel kur. Da hadde jeg 2 modne egg. Så da kunne vi bare kjøre på. Etter 4 mnd med Pergo satt spira etter 22 mnd prøving. I dag sitter han her 2
År gammel. Og jeg er gravid med nr 2. Ble gravid med en gang med 2 mann :)
 
Neida, jeg fikk både el og mens, men etter tre kurer uten at jeg ble gravid byttet vi preparat, for å se om det funker bedre.
Eller, altså, fordi man ikke bør ta så mange med pergo etter hverandre, men jeg tydelig har effekt av hormoner så det er greit å gi meg noe.

Så flott at du i alle fall får både mens og el av hormoner, da sitter vell forhåpentligvis spire nr 3 snart:happy:
 
Så flott at du i alle fall får både mens og el av hormoner, da sitter vell forhåpentligvis spire nr 3 snart:happy:
Jeg håper, men vi får se.

Jeg får jo el av meg selv også, bare ustabilt hvor sent.

Også har mannen noe redusert kvalitet på svømmerne.

Men vi prøver, kur to med letrozol nå fra fredag
 
Jeg tok dobbel kur først. Var på UL og ha hadde jeg 4 modne egg. gyn sa jeg IKKE måtte ha sex den mnd Pga det kunne bli 4linger. Mnd etter tok jeg enkel kur. Da hadde jeg 2 modne egg. Så da kunne vi bare kjøre på. Etter 4 mnd med Pergo satt spira etter 22 mnd prøving. I dag sitter han her 2
År gammel. Og jeg er gravid med nr 2. Ble gravid med en gang med 2 mann :)

Jeg har ikke fått ul oppfølging på pergo jeg, bare blodprøver. Tok dobbel kur sist og blodprøvene var negative. Nå har jeg egentlig pausemnd fra både primolut (for mens) og pergo (for el). Jeg ble jo overlykkelig da jeg oppdaget mens på mandag. Har ikke fått mens av meg selv på evigheter:)
Så bra at pergo hjalp dere å bli gravide:) Trengte du ingen hormoner med nr 2?
 
Jeg håper, men vi får se.

Jeg får jo el av meg selv også, bare ustabilt hvor sent.

Også har mannen noe redusert kvalitet på svømmerne.

Men vi prøver, kur to med letrozol nå fra fredag

Lykke til med kur 2, krysser fingrene for at du slipper kur nr 3:) Vi klarer det til slutt skal du se:)
 
Jeg har ikke fått ul oppfølging på pergo jeg, bare blodprøver. Tok dobbel kur sist og blodprøvene var negative. Nå har jeg egentlig pausemnd fra både primolut (for mens) og pergo (for el). Jeg ble jo overlykkelig da jeg oppdaget mens på mandag. Har ikke fått mens av meg selv på evigheter:)
Så bra at pergo hjalp dere å bli gravide:) Trengte du ingen hormoner med nr 2?
Trengte ingen hormoner med nr 2 nei.
Men jeg manglet aldri EL i utgangspunktet og ingenting var galt med noen av oss.
Men var 2 mnd unna prøverør med førstemann.
Med 2 mann ble jeg gravid etter 2 mnd prøving. Det endte i en SA uke 6. Så hadde jeg en mens imellom, så ble jeg gravid igjen. Så nå er jeg i uke 25.
Så ikke gi opp håpet damer. Da jeg sa til gyn vi hadde brukt 22 mnd med 1 mann synteS hun ikke det var lenge. Var veldig vanlig sa hun bare at ingen snakker om det.
Håper det klaffer for dere snart
 
Og vi ble gravide når vi hadde gitt opp. Jeg styrte HVER mnd med fertilitetsmonitor og trodde jeg var gravid hver mnd. Gikk til hodet på meg.
Prøv å slapp av, selv om det er vanskelig
 
Og vi ble gravide når vi hadde gitt opp. Jeg styrte HVER mnd med fertilitetsmonitor og trodde jeg var gravid hver mnd. Gikk til hodet på meg.
Prøv å slapp av, selv om det er vanskelig

Takk skal du ha:) Ja, vi prøver så godt vi kan å ikke stresse:) Tar det veldig rolig for tiden, var verre før jul:) Nå er det mye stress på jobb osv så har andre ting å tenke på;) Kanskje det klaffer for oss når vi nå har en liten "pause" fra prøvingen:)
 
Jeg stresser også med jobb, ikke prøving nå. Jeg tar letrozol og tester etter el, men tenker at det passer best senere, selv om det er hjertelig velkomment nå.

Så får vi se hva som skjer.
 
Back
Topp