Dere med tvillinger

KrepsenErBlittMamma

Forumet er livet
Kan ikke dere nevne positive ting ved å ha TO babyer/barn samtidig?
*Drømmer om tvillinger i kveld [;)]*

ORIGINAL: alltidlente

hehe... de har noen å leke sammen med når de blir større.... [:D][:D][:-]

Ingen flere, liksom? [8|] 
[8D][;)] hehe

søstera mi har twins. de er jo herlige når de krabber rundt med hverandre. leker godt i lag nå.

og: slipper å kjøpe sånn speil der de kan kikke på seg selv, for de kikker på hverandre heller hehe!

Du ville høre de positive tingene? hihi!! Dem er det mange av, det er bare ikke så lett å se dem bestandig [;)] oppi alt kaoset...

Men så langt synes jeg det er veldig stas! Vi har to nydelige jenter, får kjøpt masse matchende og likt tøy (for de som liker det). De ler HØYT til hverandre og speilbildene.. Krabber over hverandre og er veldig opptatt av hverandre. Jeg fikk oppleve alt to ganger men samtidig! To x første smil, to x første latter men alt omtrent samtidig. Det ER helt fascinerende!! For ikke å snakke om rett etter forløsningen, jeg kunne bare ikke tro det at det lå TO nydelige småtuller som var mine!!

Når vi sitter på gulvet er det to herlige som kryper oppå meg og skal kose.. Samtidig!! Og hele tiden!!! [:)]

Og lykken er stor når BEGGE har sovnet SAMTIDIG for kvelden og jeg kan se på bildene jeg har tatt den dagen.. Av to nydelige, blide og gode jenter som ser ut som et speilbilde av hverandre.. Det er jo litt spesielt, og jeg føler meg dobbelt så heldig - og kanskje ti ganger så sliten men det er verdt det hver eneste dag....

Men pst; kan jeg spørre hvorfor du drømmer om to på en gang? Jeg hadde aldri engang tenkt tanken før det ble som det ble..

Signerer, gleder meg til den tid [:D]

ORIGINAL: Pelotte

Men pst; kan jeg spørre hvorfor du drømmer om to på en gang? Jeg hadde aldri engang tenkt tanken før det ble som det ble..

Jeg er gal [8D]
Neida, eller jo.. Det også...
Men hvorfor ikke, liksom? Vet jo ikke hvordan det er med EN unge, så tvillinger føst hadde ikke vært å forrakte.... TO gull å elske.. DET hadde vært noe.. Og som du sier, alt blir dobbelt [:)]
Men gubben er ikke så enig der.. Eneste han syns er positivt med twins er at da er vi ferdige med en gang [;)]

ORIGINAL: KrepsenPrøverIgjen

ORIGINAL: Pelotte

Jeg er gal [8D]
Neida, eller jo.. Det også...
Men hvorfor ikke, liksom? Vet jo ikke hvordan det er med EN unge, så tvillinger føst hadde ikke vært å forrakte.... TO gull å elske.. DET hadde vært noe.. Og som du sier, alt blir dobbelt [:)]
Men gubben er ikke så enig der.. Eneste han syns er positivt med twins er at da er vi ferdige med en gang [;)]

hehe.. du vet det er sant som de sier- one is one and two is ten[;)] 

Neida- tvillinger er kjekt... men mye arbeid og lite kos til tider- merker jeg savner kosen[8|][:)]

Må vel bare se langt etter tvillinger, men hadde det skjedd hadde jeg ikke satt meg ned å grått... Hadde blirr hæppi hæppi, jeg [;)]
Bare vi får barn, så driter jeg i om det er 1 eller 5... [8D] hehehehe...

de har alltid noen å leke med
utrolig samspill mellom de
dobbelt med klemmer kyss og kos og latter

jeg synes de lærer empati for andre fortere.(men det kan være noe bare jeg synes) for de er vant med å ta hensyn til hverandre.

pappan får være mer med. det vet jeg sambo likte når vi fikk de. han følte han fikk være pappa fra dag en. for jeg var avhengig i at han deltok i måltid osv. med nr 3 har jeg liksom klart det meste selv om du skjønner hvor jeg vil hen.

ORIGINAL: Annki89Twinboys

Signerer, gleder meg til den tid [:D]

me 2 [:D] 

Hvilken vogn har du på bilde ditt forresten?? sitter de ovenfor hverandre?? [:)]

Vogna heter Kolcraft, bestilt/kjøpt fra Usa [;)]
http://www.kolcraft.com/product.aspx?id=149

Ja, de sitter slik at de ser på hverandre! [:)]
Kan ha den i forsjellige stillinger, så den er helt super [:)]

ORIGINAL: tittilotta

de har alltid noen å leke med
utrolig samspill mellom de
dobbelt med klemmer kyss og kos og latter

jeg synes de lærer empati for andre fortere.(men det kan være noe bare jeg synes) for de er vant med å ta hensyn til hverandre.

pappan får være mer med. det vet jeg sambo likte når vi fikk de. han følte han fikk være pappa fra dag en. for jeg var avhengig i at han deltok i måltid osv. med nr 3 har jeg liksom klart det meste selv om du skjønner hvor jeg vil hen.

Nå ønsker jeg meg tvillinger enda mer, jeg [8|]

Er helt herlig med to på en gang!!De har det så gøy ilag,at det er en fryd å se på!Og ha to på samme alder er utrolig facinerende!Men jeg skal ikke si at det ikke er travelt...iallefall når man har to fra før også!!Men tvillinger gir minst dobbel glede!

Når de sitter på gulvet sammen og snakker babyspråk med hverandre og ler[:D]
De har hele tiden selskap i hverandre, men det har da alle med to barn[:)]
Slippe å gå gravid to ganger!
Kjøpe både jente og gutteklær (når man har gutt og jente altså...), men det må da alle med to barn uansett!
Alltid èn som vil ha kos og nuss og muss og moshimosh av en kosesyk mamma[:D]

Back
Topp