KrepsenErBlittMamma
Forumet er livet
Kan ikke dere nevne positive ting ved å ha TO babyer/barn samtidig?
*Drømmer om tvillinger i kveld [;)]*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: alltidlente
hehe... de har noen å leke sammen med når de blir større.... [:D][:D][:-]
ORIGINAL: Pelotte
Men pst; kan jeg spørre hvorfor du drømmer om to på en gang? Jeg hadde aldri engang tenkt tanken før det ble som det ble..
ORIGINAL: KrepsenPrøverIgjen
ORIGINAL: Pelotte
Men pst; kan jeg spørre hvorfor du drømmer om to på en gang? Jeg hadde aldri engang tenkt tanken før det ble som det ble..
Jeg er gal [8D]Neida, eller jo.. Det også...Men hvorfor ikke, liksom? Vet jo ikke hvordan det er med EN unge, så tvillinger føst hadde ikke vært å forrakte.... TO gull å elske.. DET hadde vært noe.. Og som du sier, alt blir dobbelt [:)]Men gubben er ikke så enig der.. Eneste han syns er positivt med twins er at da er vi ferdige med en gang [;)]
hehe.. du vet det er sant som de sier- one is one and two is ten[;)]
Neida- tvillinger er kjekt... men mye arbeid og lite kos til tider- merker jeg savner kosen[8|][:)]
ORIGINAL: Annki89Twinboys
hehe... de har noen å leke sammen med når de blir større.... [:D][:D][:-]
Signerer, gleder meg til den tid [:D]
me 2 [:D]
Hvilken vogn har du på bilde ditt forresten?? sitter de ovenfor hverandre?? [:)]
ORIGINAL: tittilotta
de har alltid noen å leke med
utrolig samspill mellom de
dobbelt med klemmer kyss og kos og latter
jeg synes de lærer empati for andre fortere.(men det kan være noe bare jeg synes) for de er vant med å ta hensyn til hverandre.
pappan får være mer med. det vet jeg sambo likte når vi fikk de. han følte han fikk være pappa fra dag en. for jeg var avhengig i at han deltok i måltid osv. med nr 3 har jeg liksom klart det meste selv om du skjønner hvor jeg vil hen.