Dere med termin nært julaften

Gaaad, jeg må begynne tidllig med gaver i år.. :p Crappy bekken! Vil jo ikke kunne gå de to-tre siste mnd, og jeg har termin rundt julaften :O
Jeg har også tenkt på de gavene. Termin i begynnelsen av desember og kommer jo til å holde meg inne til omtrent jul etter fødsel.
 
Jeg har også tenkt på de gavene. Termin i begynnelsen av desember og kommer jo til å holde meg inne til omtrent jul etter fødsel.

Tror jeg tar gavene i begynnelsen av november jeg, så er jeg sikra. Hvis ikke får alle vin eller penger :p
 
Har termin helt i begynnelsen av desember men tenker litt på hva som er best for oss. være hjemme bare vi og ta alt i loffetempo eller dra bort. i år er det egentlig svigers sol bør 1,5 time unna så da blir det overnatting. tror jeg må kjenne på litt når ungen er kommet om jeg orker en overnatting med en så liten tass.. har innstilt mannen på at det blir bare oss i år..
 
Uansett når dere har termin i desember så overlat styret med julaften til noen andre ;) er mitt tips ;)
Jeg har lyst til å trumfe igjennom pysj julaften i år [emoji23][emoji23]
Tviler på at jeg har sinnsykt lyst på å dra på meg finklæra en uke eller to etter fødsel [emoji85]
 
Tror jeg tar gavene i begynnelsen av november jeg, så er jeg sikra. Hvis ikke får alle vin eller penger :p
Vi pleier å lage nesten alle julegavene [emoji85]
Tror ikke jeg skal prøve meg på sukkertøylaging med svær mage [emoji23][emoji23]

Tror vi kommer til å føle oss ganske trygge etter OUL så da kommer jeg eventuelt til å kreve inn ønskelister og forklare at om man ønsker seg noe til jul, så bør man komme med ønsker da [emoji14]
 
Har termin helt i begynnelsen av desember men tenker litt på hva som er best for oss. være hjemme bare vi og ta alt i loffetempo eller dra bort. i år er det egentlig svigers sol bør 1,5 time unna så da blir det overnatting. tror jeg må kjenne på litt når ungen er kommet om jeg orker en overnatting med en så liten tass.. har innstilt mannen på at det blir bare oss i år..
Vurderer det samme selv [emoji4]
Vi har samme reisevei til foreldrene mine (hvor vi pleier å feire), og familien har ganske rigide tradisjoner. Er ikke interessert i å sitte med ukomfortable klær og en muligens sutrende unge som bare er noen dager gammel..

Eventuelt så får kanskje de ta kjøreturen til oss på 1juledag eller no [emoji14]
 
Har termin 12 desember, men blir keisersnitt i uke 34-35 så kommer i november.. men tenker likevel at min mor og stefar får stå for å stelle i stand! Sønnen vår kom 1.12 i 2016 og da var vi innlagt på nyfødt til 6.januar så de har fått teken på å stelle i stand hjemme hos oss så det stresser meg egentlig lite [emoji23]
 
Jeg har lyst til å trumfe igjennom pysj julaften i år [emoji23][emoji23]
Tviler på at jeg har sinnsykt lyst på å dra på meg finklæra en uke eller to etter fødsel [emoji85]
Do it!
Hvorfor ikke? Det er ho litt unntakstilstand i ukene før og etter fødsel ;)
 
Do it!
Hvorfor ikke? Det er ho litt unntakstilstand i ukene før og etter fødsel ;)
Prøvde å foreslå det i fjor, men ble nedstemt [emoji24]
Gubben mener jeg har rett til å møte opp i hva pokker jeg vil om vi kommer på tradisjonell julefeiring [emoji23]
 
Prøvde å foreslå det i fjor, men ble nedstemt [emoji24]
Gubben mener jeg har rett til å møte opp i hva pokker jeg vil om vi kommer på tradisjonell julefeiring [emoji23]
Ha på deg det du vil, og delta på det du orker ;) jul blir det uansett ;)
 
Termin 11 desember, men man vet jo ikke.. med overtid treffer vi tett opp i jula. Vi blir nok uansett hjemme til jul, tenker at det er lettere enn å reise rundt med nyfødt. Så får besteforeldrene komme til oss og fikse jula. Blir nok ikke noen stor julefest i år.
 
Ikke termin veldig nærme jul, men den 10. Des. Så da skal vil til mine foreldre i år å feire, det blir best:) er ikke så mange der versa ho svigerforeldrene mine , hvor de er 4 søsken med ektefelle og barn.

Så deg kan bli deilig å gå i pysj hos mamma og pappa hehe :)
 
Jeg har termin 26. desember, og vi er veldig usikre på/uenige om hvordan vi vil feire jula. Heldigvis har vi god tid til å finne ut av det. Blir vi hos svigers er vi 2 timer unna sykehuset jeg ønsker å føde på..
 
Back
Topp