Dere med termin nært julaften

Mammatil1håperpå2

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
har dere en plan for hva dere gjør på julaften?

Tenker for min del som har termin den 30. At det er dumt å satse på å ha julaften hjemme. Vet jo ikke en gang om jeg er gangbar. Tror nok vi drar til svigers eller noe.
 
Samme her :) vi er annenhvert år hos mine foreldre og hos svigers. I fjor hadde vi alle hos oss men i år blir det hos svigers! Vi har termin samme dag, så man vet jo aldri! Uansett er det slitsomt og stelle for 10+ mennesker når man er høygravid[emoji4]
 
Jeg tror jeg og samboer har blitt enig om at vi ikke lager noe jul hjemme i år hvis jeg går fult ut eller over tiden. Har termin 17.desember som jeg har funnet ut selv da. så er sånn ca. Men føler om barne kommer da, har vi nok med å ha fokus på barne og ikke styre med å lage jul for å pakke ned julen en stund etterpå. Da drar vi heller å feire jul til mine foreldre eller hans foreldre :)
 
Feirer med svigers i år tror jeg. Men blir mine foreldrene som har barnet vårt mens vi er på sykehuset, så da blir hun der i tilfelle.
 
Jeg har termin 20.des. Vi har ikke snakket om julaften, men tenker den blir som den blir. Julaften betyr ikke så mye for meg, blir bare stresset av alt oppstyr [emoji4]
 
Jeg tror jeg og samboer har blitt enig om at vi ikke lager noe jul hjemme i år hvis jeg går fult ut eller over tiden. Har termin 17.desember som jeg har funnet ut selv da. så er sånn ca. Men føler om barne kommer da, har vi nok med å ha fokus på barne og ikke styre med å lage jul for å pakke ned julen en stund etterpå. Da drar vi heller å feire jul til mine foreldre eller hans foreldre :)
Vi tenker kanskje motsatt [emoji85]
Selv om jeg kanskje ikke har termin så nærme jul allikevel [emoji23]

Vi bor 1.5timer unna foreldrene mine, hvor vi pleier å feire jul. Eneste fordelen er om jeg ikke har født enda, for da er vi nærmere sykehuset vi ønsker å føde på [emoji23][emoji23]
 
Jeg har termin 14. men jeg har ingen planer om å ha jula hjemme uansett når nurket dukker opp. Det blir bare kaos.
Men da står jeg igjen med et annet problem, eller flere.
Så egentlig bør mamma ha jul hos meg :p
 
Jeg har termin 14. men jeg har ingen planer om å ha jula hjemme uansett når nurket dukker opp. Det blir bare kaos.
Men da står jeg igjen med et annet problem, eller flere.
Så egentlig bør mamma ha jul hos meg :p
Liker'e! Jeg har foreslått pysj jul i flere år og blitt nedstemt [emoji23]
Kanskje jeg får vilja mi i år?
 
Tviler på at det blir noe spesiell julefeiring. Eventuelt tar vi det hos min familie som bor nærmere sykehuset :)
 
Uansett når dere har termin i desember så overlat styret med julaften til noen andre ;) er mitt tips ;)
Ja! Det var stress nok med en på 6 mnd i fjor. Hører rykter om at de vil feire jul hos oss i år også, men da får de ordne til!
 
Har termin 4. desember så har sannsynligvis litt bedre tid frem til julaften. Mamma har vært hjemme hos oss og hjulpet med julen de siste par årene, så håper hun vil gjøre det i år også.

Det er uansett ingen andre alternativer enn å ha det hjemme :angel7 håper bare vi holder oss friske!! Lillebror ble innlagt en uke gammel med RS :oops: lå inne over en uke på isolat
 
Vi skal feire hos svigers. Ungen er forhåpentligvis 2-3 uker på julaften :)
 
I år er min eneste plan at jeg ikke skal planlegge noe som helst på julaften. Kanskje drar vi til noen andre, kanskje ligger vi i senga hele dagen. Who knows! Vi er førstegangs, så det er nok enklere enn dere som har flere andre små å tenke på.
 
Gaaad, jeg må begynne tidllig med gaver i år.. :p Crappy bekken! Vil jo ikke kunne gå de to-tre siste mnd, og jeg har termin rundt julaften :O
 
Har termin 27 Desember, og aner ikke enda om vi skal feire julaften hjemme eller til mine svigerforeldre. Alt kommer ann på om de blir bedd bort til noen av søskene til samboeren min. Hvis de blir det, blir vi hjemme.
Men vi satser på at de bestemmer seg for og bli hjemme hos seg selv ettersom vi har termin i julen.
 
Back
Topp