Dere med termin 10.9. Eller noen kloke hoder..

Jepp.. Og jeg har prøvd å trikse med appen, men det blir så rart (bare psykisk, altså).. Jaja.. Enda bedre blir det når legen kommer med hjulet sitt, for han kommer jo til å regne gjennomsnitt. Vel, jeg er ikke gjennomsnitt selv med stabil syklus :p
tror det er første gang jeg faktisk hadde el på cd14, så jeg havna akkurat på gjennomsnittet denne gangen :p

Jepp.. Og jeg har prøvd å trikse med appen, men det blir så rart (bare psykisk, altså).. Jaja.. Enda bedre blir det når legen kommer med hjulet sitt, for han kommer jo til å regne gjennomsnitt. Vel, jeg er ikke gjennomsnitt selv med stabil syklus :p
Hvis du har tenkt deg til fastlegen din, så anbefaler jeg egentlig å bare oppgi 14 dager før eggløsning som dag for siste mens. Det er ikke så sannsynlig at du får forklart en almennlege at du ikke har 28 dager syklus.:p

Hvis du har tenkt deg til fastlegen din, så anbefaler jeg egentlig å bare oppgi 14 dager før eggløsning som dag for siste mens. Det er ikke så sannsynlig at du får forklart en almennlege at du ikke har 28 dager syklus.:p

Nei, sist jeg prøvde på det bare smilte han og rullet på hjulet sitt.. :p Men det var lurt å oppgi 14 dager før el! Har ikke tenkt på det i det hele tatt, at det er en løsning! :) Lønner seg å spørre etter kloke hoder :D

Jeg har korte sykluser så tenker å trekke fra noen dager når jeg skal til legen, slik at siste mens blir 14 dager før el. Rart at de akal være så opptatt av det gjennomsnittshjulet sitt selv når man vet relativt sikkert når el var.

Back
Topp