Hvor langt sier dere at dere er? Jeg blir helt forvirret av alle disse terminkalkulatorene, jeg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis du har termin 10.september, så er du vel 4+4 i dag?
40+3. Det er ikke meningen at noen skal bruke 40+2 lengre, men du kan sikkert finne noen steder som gjør det. Uansett regnemåte er 2+0 den dagen du hadde eggløsning. Hvis du regner gamlemåten med 40+2, så er det terminen som blir flyttet til 9.september, du er fremdeles like mange dager på vei.Regner du da 40+2 eller 40+3? Ikke at det har så veldig mye å si, sånn egentlig.. Men irriterende å gå og lure
40+3. Det er ikke meningen at noen skal bruke 40+2 lengre, men du kan sikkert finne noen steder som gjør det. Uansett regnemåte er 2+0 den dagen du hadde eggløsning. Hvis du regner gamlemåten med 40+2, så er det terminen som blir flyttet til 9.september, du er fremdeles like mange dager på vei.
Jeg bruker 40+3.
jeg har termin 13. og er 4+1 idag =)
haha, du mener det?Nå ble alt komplisert igjen... Hahaha..
Veldig slitsomt. Jeg bruker å sjekke hvilken ukedag det er, så er det lettere å holde tellingen. (Men en liten svangerskapsapp sparer jo bryet da.) 15.12 var en mandag, så da er hele tiden dine hele uker på mandager. 29. nå var 4+0. Tirsdager blir alltid et eller annet +1, onsdager +2 osv. Da synes jeg det blir lettere å holde tellingen gjennom svangerskapet.Riktig.. Da skal jeg prøve å regne meg frem her.. Hadde el 15.12, så må finne ut av dette. Menstermin kan jeg ikke bruke, for jeg har ikke el 14 dager etter tr, men 19/20 dager etter tr, og tr 11 dager etter el.. Slitsomt dette her..
sånn regner jeg også. Jeg bytter på torsdager =) (altså +0 på torsdag)Veldig slitsomt. Jeg bruker å sjekke hvilken ukedag det er, så er det lettere å holde tellingen. (Men en liten svangerskapsapp sparer jo bryet da.) 15.12 var en mandag, så da er hele tiden dine hele uker på mandager. 29. nå var 4+0. Tirsdager blir alltid et eller annet +1, onsdager +2 osv. Da synes jeg det blir lettere å holde tellingen gjennom svangerskapet.
Veldig slitsomt. Jeg bruker å sjekke hvilken ukedag det er, så er det lettere å holde tellingen. (Men en liten svangerskapsapp sparer jo bryet da.) 15.12 var en mandag, så da er hele tiden dine hele uker på mandager. 29. nå var 4+0. Tirsdager blir alltid et eller annet +1, onsdager +2 osv. Da synes jeg det blir lettere å holde tellingen gjennom svangerskapet.
haha, du mener det?
Hvis du bruker babyverden sin terminkalk og beregner fra unnfangelse (el), så skal det bli riktig?
40+3 skal uansett være den "universelle" beregningsmodellen nå, det var på vei inn da jeg gikk gravid med min yngste (født i februar)
Jeg tenkte også: ???Nå ble alt komplisert igjen... Hahaha..
ai ta den hvor du er kortest på vei, den stemmerJa, det kommer an på om jeg bruker appen eller nettutgaven. Så den er vel like forvirret som meg..
ai ta den hvor du er kortest på vei, den stemmer
hahaha, enda verreMotsatt, kanskje? Appen mener 4+3, nettutgaven 4+4
hahaha, enda verre