Hvor langt sier dere at dere er? Jeg blir helt forvirret av alle disse terminkalkulatorene, jeg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis du har termin 10.september, så er du vel 4+4 i dag?
40+3. Det er ikke meningen at noen skal bruke 40+2 lengre, men du kan sikkert finne noen steder som gjør det. Uansett regnemåte er 2+0 den dagen du hadde eggløsning. Hvis du regner gamlemåten med 40+2, så er det terminen som blir flyttet til 9.september, du er fremdeles like mange dager på vei.Regner du da 40+2 eller 40+3? Ikke at det har så veldig mye å si, sånn egentlig.. Men irriterende å gå og lure![]()
40+3. Det er ikke meningen at noen skal bruke 40+2 lengre, men du kan sikkert finne noen steder som gjør det. Uansett regnemåte er 2+0 den dagen du hadde eggløsning. Hvis du regner gamlemåten med 40+2, så er det terminen som blir flyttet til 9.september, du er fremdeles like mange dager på vei.
Jeg bruker 40+3.
jeg har termin 13. og er 4+1 idag =)
haha, du mener det?Nå ble alt komplisert igjen... Hahaha..![]()
Veldig slitsomt.Riktig.. Da skal jeg prøve å regne meg frem her.. Hadde el 15.12, så må finne ut av dette. Menstermin kan jeg ikke bruke, for jeg har ikke el 14 dager etter tr, men 19/20 dager etter tr, og tr 11 dager etter el.. Slitsomt dette her..![]()
sånn regner jeg også. Jeg bytter på torsdager =) (altså +0 på torsdag)Veldig slitsomt.Jeg bruker å sjekke hvilken ukedag det er, så er det lettere å holde tellingen. (Men en liten svangerskapsapp sparer jo bryet da.) 15.12 var en mandag, så da er hele tiden dine hele uker på mandager. 29. nå var 4+0. Tirsdager blir alltid et eller annet +1, onsdager +2 osv. Da synes jeg det blir lettere å holde tellingen gjennom svangerskapet.
Veldig slitsomt.Jeg bruker å sjekke hvilken ukedag det er, så er det lettere å holde tellingen. (Men en liten svangerskapsapp sparer jo bryet da.) 15.12 var en mandag, så da er hele tiden dine hele uker på mandager. 29. nå var 4+0. Tirsdager blir alltid et eller annet +1, onsdager +2 osv. Da synes jeg det blir lettere å holde tellingen gjennom svangerskapet.
haha, du mener det?
Hvis du bruker babyverden sin terminkalk og beregner fra unnfangelse (el), så skal det bli riktig?
40+3 skal uansett være den "universelle" beregningsmodellen nå, det var på vei inn da jeg gikk gravid med min yngste (født i februar)
Jeg tenkte også: ???Nå ble alt komplisert igjen... Hahaha..![]()
aiJa, det kommer an på om jeg bruker appen eller nettutgaven. Så den er vel like forvirret som meg..![]()
aita den hvor du er kortest på vei, den stemmer
![]()
hahaha, enda verreMotsatt, kanskje? Appen mener 4+3, nettutgaven 4+4![]()
hahaha, enda verre![]()