Dere med termin 1.juli

Hehe. Datoen er såå ca at jeg forventer ikke at det skjer mer i morgen enn i dag eller dagen etter. Men hadde vært gøy med et 1. julibarn, har et 1. februarbarn fra før :D Enkle datoer!

Hoho jeg får ikke sove :p. Hvordan går det der?:)
 
Blir juli baby her :) Hadde termin 29.juni. Har hatt mensen smerter fra korsryggen og frem til magen siden lørdag. Begynner å bli en smule rastløs... slimproppen fant jeg i går :-D Så har forhåpninger om at det skal skje noe snart! :)
 
Oppe og spiser frokost på senga! Haha.
Hadde noen skikkelig vonde tak i rygg/mage i går kveld, våknet 3 ganger av de - men borte bø nå! Kjipe greier :rolleyes: Håper det skjer noe meeeer snart.

Åh så kjedelig de kommer og går! Her er det fortsatt 0 action gitt. Tror jeg må prøve å legge den termin datoen spenningen litt vekk.. leste nettopp at den største andelen gravide føder ila av uke 40 som vi er i nå hvertfall.. så.. da har jeg frem til tirsdag da....
 
Åh så kjedelig de kommer og går! Her er det fortsatt 0 action gitt. Tror jeg må prøve å legge den termin datoen spenningen litt vekk.. leste nettopp at den største andelen gravide føder ila av uke 40 som vi er i nå hvertfall.. så.. da har jeg frem til tirsdag da....
Stakar du som har vært så lei og utålmodig. Nå syns jeg lille gullet deres kan komme snart:D krysser fingrene for at det starter idag. Hadde jo vært litt kult å føde på termin og da:)
 
Stakar du som har vært så lei og utålmodig. Nå syns jeg lille gullet deres kan komme snart:D krysser fingrene for at det starter idag. Hadde jo vært litt kult å føde på termin og da:)

Jupp... det straffer seg:p. Da må jeg bare vente enda lenger :eek:. Vente vente vente
 
Om natten nå så har jeg vondt i symfysen og korsryggen, noe jeg ikke har hatt tidligere. Men har også fått konstatert at hodet er festet :) så sikkert en sammenheng. To netter nå har jeg hatt mye utflod med noe blod i, bare for å våkne av skuffelse av at ingenting er skjedd :p litt utålmodig :p

lov å begynne å håpe?
 
Back
Topp