Dere med termin 1.juli

Jeg har 3/7 ikke skjedd noe og merker heller ikke noe.
 
3/7 her også men ikke mye som skjer....
Jeg som ikke hadde planer om å ha jm timen som var satt opp til imorgen :p
 
Nope! Eller, jeg har 2-3 cm åpning og sentrert, myk livmorhals, men ingen baby :p Siste kontroll hos jordmora i dag, lite motivert for å dra.

Nå har jeg vært sengeliggende med sykdom siden lørdag da, så er nok likegreit at han har holdt seg inne, men vil gjerne ha han ut i morgen :rolleyes:
 
Man skulle tro at vi skulle bynt å få noen tegn.. jeg har liksom 0 og nada tegn..
 
Man skulle tro at vi skulle bynt å få noen tegn.. jeg har liksom 0 og nada tegn..

Må bare si at med første hadde jeg heller ingen tegn. Var innom sykehuset på en liten kontroll når jeg var på overtid, møtte på en jordmor som strippet meg og etter det hadde jeg mensensmerter til jeg fødte dagen etterpå. Men kan ikke huske at jeg hadde noen tegn tidligere, trodde jeg skulle være gravid for evig da og :p
 
Har termin 1/7, hadde mye menssmerter i mage og rygg for 2 dager siden. Var en tur på sykehuset, var litt modningsrier mente de. Etter det så har det vært rolig. Kjenner endel nedpress og har endel kynnere. Håper det blir gang snart men tviler! Syns han kan komme snart :) begynner å bli utålmodig.
 
Sniker fra junigruppa med termin 27/6 meen lillemor har det ikke travelt så her blir det juli baby. Er så sliten nå, håper virkelig hun kommer snart så jeg slipper å bli satt i gang.
 
Jordmor skrev "psykisk sliten"
på helsekorte nå sist, haha.
Skal dit på onsdag igjen, og hun sa da at de møtte prøve å få til et møte på føden..jeg sa jeg nekter å gå maks over denne gangen.
 
Må bare si at med første hadde jeg heller ingen tegn. Var innom sykehuset på en liten kontroll når jeg var på overtid, møtte på en jordmor som strippet meg og etter det hadde jeg mensensmerter til jeg fødte dagen etterpå. Men kan ikke huske at jeg hadde noen tegn tidligere, trodde jeg skulle være gravid for evig da og :p

Kanskje det er håp her da... må si jeg er veldig spent nå.. er du? Det er jo liksom den store hellige dagen i morgen for oss.. :p
 
Kanskje det er håp her da... må si jeg er veldig spent nå.. er du? Det er jo liksom den store hellige dagen i morgen for oss.. :p

Hehe. Datoen er såå ca at jeg forventer ikke at det skjer mer i morgen enn i dag eller dagen etter. Men hadde vært gøy med et 1. julibarn, har et 1. februarbarn fra før :D Enkle datoer!
 
Hehe. Datoen er såå ca at jeg forventer ikke at det skjer mer i morgen enn i dag eller dagen etter. Men hadde vært gøy med et 1. julibarn, har et 1. februarbarn fra før :D Enkle datoer!
Jøss! Det er flere av oss ;) Her er min søster 1.juli, mens jeg er 1.februar!
 
Her er jeg født 1.juli og søsteren min 1.mars :) Veldig ryddig! Har ei som er født på termindato 13.januar, så hadde jo vært gøy med en til på den 13., selv om det gjerne må bli før!
 
Back
Topp