Dere med store barn fra før

Fortalte barna i går, eldste gråt av glede, minste gråt av frustrasjon. Har bedret seg i løpet av dagen i dag, men ja. Første reaksjonen på minsten var vond :Heartred :arghh:
 
Fortalte barna i går, eldste gråt av glede, minste gråt av frustrasjon. Har bedret seg i løpet av dagen i dag, men ja. Første reaksjonen på minsten var vond :Heartred :arghh:
Hvor gammel er minsten? Det er ikke alltid lett å skulle få søsken. :Heartred
 
Fortalte barna i går, eldste gråt av glede, minste gråt av frustrasjon. Har bedret seg i løpet av dagen i dag, men ja. Første reaksjonen på minsten var vond :Heartred :arghh:
At barna blir lei seg når de hører at skal få søsken er noe jeg grue meg veldig til:nailbiting: jeg vet helt hva skal man si til barna. Ja,ja sånt er det bare. Du får en bror eller søster ferdig snakke.
 
Hvor gammel er minsten? Det er ikke alltid lett å skulle få søsken. :Heartred
Han er 8. Dette er jo med stefaren, men han har ved flere anledninger sagt han skulle ønske han kunne bli storebror, at jeg burde ha baby i magen osv. Så trodde ærlig at han skulle være den som reagerte mest positivt av de to :hungover:
 
Han er 8. Dette er jo med stefaren, men han har ved flere anledninger sagt han skulle ønske han kunne bli storebror, at jeg burde ha baby i magen osv. Så trodde ærlig at han skulle være den som reagerte mest positivt av de to :hungover:
Det går seg nok til, skal du se. :Heartred Kanskje er det bare uvant og veldig rart å tenke på, eller at han er redd for hvordan det vil bli. Jeg har aldri opplevd å få småsøsken siden jeg er yngst, men ser for meg at det ikke alltid er så lett.
 
Min kæreste, som bor i Norge men er i Danmark for tiden fik taget Evita testen hos Annette, ved www.a-scan.dk. Klinikken er i Nordsjælland og fik betalt 14.500. Jeg bor nu selv i Hillerød og anbefaler naturligvis selv dette sted. Meget sød dame med trygge omgivelse.

Min kæreste kan godt være lidt følelsesmæssig trykke nogle gang under hende graviditet, derfor vigtigt med ro og varme omgivelser.
 
Jeg har nå fortalt det til alle barna mine. Det var morsomt :laughing001 Hun på 18 ble jo så glad at hun begynte å grine. Hun på 13 år ble først sjokka deretter glad og begynte å leite etter navn. Hun elsker rare navn.. Som referanse så kaller hun meg for "9 months of airbnb" :laughing001
Han på 16 så bare på meg og så: Mamma! Du er 40 år!!! Seriøst!! Deretter dro han en spøk med at jeg skulle bli bestemor og "beefet" med bonusfaren om at han bedrev tøm og røm siden han måtte dra på jobb i helgen :laughing001 Så alt i alt så gikk det bra. Vi er en familie som tuller mye, og spøk er egentlig den beste reaksjonen jeg kan få. Så får jeg se om det kommer en reaksjon når det synker litt inn ❤️
Det hørtes ut som kjempekoselige reaksjoner ❤️
 
Mine er 16 og 13, jeg sa bare at jeg hadde noe spennende og gøy å fortelle dem og hun på 13 spurte om jeg var gravid. De gleder seg masse. Det blir ett år større aldersforskjell mellom eldste og babyen enn det er mellom meg og eldste :whacky011
 
*sniker*
Eldste er 13 og 15 og yngste 5 . Hadde masse planer om morsomme ting , men endte med å si det rett ut . Mye fordi formen min var grusom og at eldste synes mamma var lat som lå på soffan :bag: Også hadde vi to MA i fjor så de var ikke sånn super overraska :nailbiting:

Men når nr tre kom , satte jeg opp sko i gangen på rekke og rad og til slutt et par baby sko :laughing002 det var morsomt .
 
Back
Topp