Fortalte barna i går, eldste gråt av glede, minste gråt av frustrasjon. Har bedret seg i løpet av dagen i dag, men ja. Første reaksjonen på minsten var vond
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor gammel er minsten? Det er ikke alltid lett å skulle få søsken.Fortalte barna i går, eldste gråt av glede, minste gråt av frustrasjon. Har bedret seg i løpet av dagen i dag, men ja. Første reaksjonen på minsten var vond
At barna blir lei seg når de hører at skal få søsken er noe jeg grue meg veldig til jeg vet helt hva skal man si til barna. Ja,ja sånt er det bare. Du får en bror eller søster ferdig snakke.Fortalte barna i går, eldste gråt av glede, minste gråt av frustrasjon. Har bedret seg i løpet av dagen i dag, men ja. Første reaksjonen på minsten var vond
Han er 8. Dette er jo med stefaren, men han har ved flere anledninger sagt han skulle ønske han kunne bli storebror, at jeg burde ha baby i magen osv. Så trodde ærlig at han skulle være den som reagerte mest positivt av de toHvor gammel er minsten? Det er ikke alltid lett å skulle få søsken.
Det går seg nok til, skal du se. Kanskje er det bare uvant og veldig rart å tenke på, eller at han er redd for hvordan det vil bli. Jeg har aldri opplevd å få småsøsken siden jeg er yngst, men ser for meg at det ikke alltid er så lett.Han er 8. Dette er jo med stefaren, men han har ved flere anledninger sagt han skulle ønske han kunne bli storebror, at jeg burde ha baby i magen osv. Så trodde ærlig at han skulle være den som reagerte mest positivt av de to
Det hørtes ut som kjempekoselige reaksjonerJeg har nå fortalt det til alle barna mine. Det var morsomt Hun på 18 ble jo så glad at hun begynte å grine. Hun på 13 år ble først sjokka deretter glad og begynte å leite etter navn. Hun elsker rare navn.. Som referanse så kaller hun meg for "9 months of airbnb"
Han på 16 så bare på meg og så: Mamma! Du er 40 år!!! Seriøst!! Deretter dro han en spøk med at jeg skulle bli bestemor og "beefet" med bonusfaren om at han bedrev tøm og røm siden han måtte dra på jobb i helgen Så alt i alt så gikk det bra. Vi er en familie som tuller mye, og spøk er egentlig den beste reaksjonen jeg kan få. Så får jeg se om det kommer en reaksjon når det synker litt inn