Dere med store barn fra før

Vi bestilte fra ultralydklinikken i Danmark, fordi de tester for flere ting. Betalte ca 7200. Skal ta blodprøven 9+0, også tar det ca en uke å få svar. Vi gjorde det samme sist.
Trodde ikke man kunne ta NIPT før etter uke 10+0. Jeg har bedt om å få nipt så tidlig som mulig, og tidlig ul så sent som mulig, så skal ta nipt testen 3 uker før jeg skal på ul denne gang.
 
Trodde ikke man kunne ta NIPT før etter uke 10+0. Jeg har bedt om å få nipt så tidlig som mulig, og tidlig ul så sent som mulig, så skal ta nipt testen 3 uker før jeg skal på ul denne gang.
I Norge er nedre grense 10+0. Det kommer sikkert litt an på hvilken metode som benyttes der prøven analyseres. Men alle offentlige i Norge har samme analyseinstrument og derfor samme nedre grense.
 
Trodde ikke man kunne ta NIPT før etter uke 10+0. Jeg har bedt om å få nipt så tidlig som mulig, og tidlig ul så sent som mulig, så skal ta nipt testen 3 uker før jeg skal på ul denne gang.
Vi har bestilt privat fra Danmark, den kan tas 9+0. Jeg skal ta den på fredag, da er jeg 9+2. Tar ca en uke å få svar, også sjekkes det for flere ting enn de tre trisomiene de sjekker her.
 
Vi har bestilt privat fra Danmark, den kan tas 9+0. Jeg skal ta den på fredag, da er jeg 9+2. Tar ca en uke å få svar, også sjekkes det for flere ting enn de tre trisomiene de sjekker her.
Ahhhh, har ikke satt meg noe særlig inn i det der. Får den gratis her, så det får være godt nok. Får håpe dere får gode svar og alt ser fint ut :hello2
 
Back
Topp