Dere med store barn fra før

lil

Andre møte med forumet
Hvordan planlegger å fortelle de store barna hjemme at de skal få lillebror eller lillesøster når den tiden kommer? Jeg snakker om tenåringer og barn rundt 10år.

Jeg har ingen idear selv:cool:
 
Sist fortalte vi det bare rett ut, kommer til å gjøre det samme denne gangen hvis alt går fint. Har ingen kreative ideer og tror ikke våre tenåringer hadde satt pris på det heller. :p
 
Sist fortalte vi det bare rett ut, kommer til å gjøre det samme denne gangen hvis alt går fint. Har ingen kreative ideer og tror ikke våre tenåringer hadde satt pris på det heller. :p
Det er det som er vanskelig de sier æsj hvis vi ser oss kysser. Hvem skal si at vi skal få barn til dem. De tror at jeg er 300 år gammel. Vi var sammen på en kafé i går og der satt ei dame med baby og jeg sa så hyggelig med en liten baby. Da sa den ene du er litt for gammel
 
Det er det som er vanskelig de sier æsj hvis vi ser oss kysser. Hvem skal si at vi skal få barn til dem. De tror at jeg er 300 år gammel. Vi var sammen på en kafé i går og der satt ei dame med baby og jeg sa så hyggelig med en liten baby. Da sa den ene du er litt for gammel
Jeg akkurat flyt 36 år;)
 
Barna våre har vært involverte fra før vi starta prøvinga :) Vi snakket med dem om hva de tenker om eventuelt flere søsken før vi tok avgjørelsen. De synes det er veldig spennende og snakker åpenlyst om at vi prøver å lage et barn til. Vi tenker å fortelle dem etter vi har vært på tidlig ultralyd så vi er sikre på at det er liv laga, men som de vet så har man aldri noen garanti for at man får en levende baby før den er her.
Forteller det sikkert med å vise ul bilder.
De fikk oppleve lillebror med pustehjelp på minstemann, men vi krysser fingrene for terminbaby denne gangen <3
De er 8, 9 og 11 år ;)
 
Kommer nok bare til å vise dem ULbilde/henge det opp eller noe om vi finner ut at alt ser greit ut etter TUL :)
 
Det er det som er vanskelig de sier æsj hvis vi ser oss kysser. Hvem skal si at vi skal få barn til dem. De tror at jeg er 300 år gammel. Vi var sammen på en kafé i går og der satt ei dame med baby og jeg sa så hyggelig med en liten baby. Da sa den ene du er litt for gammel
Hahahaha, jeg må bare le for jeg kjenner meg sånn igjen. Jeg var nesten 11 år når jeg ble storesøster til min yngste bror. Jeg husker ennå hvor pinlig jeg synes det var at mine uuuuuurgamle foreldre skulle ha et barn til sammen. Min mor var på det tidspunktet 36. Jeg er selv 35 nå og gravid med mitt andre barn :laughing001
 
Back
Topp