Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det som er vanskelig de sier æsj hvis vi ser oss kysser. Hvem skal si at vi skal få barn til dem. De tror at jeg er 300 år gammel. Vi var sammen på en kafé i går og der satt ei dame med baby og jeg sa så hyggelig med en liten baby. Da sa den ene du er litt for gammelSist fortalte vi det bare rett ut, kommer til å gjøre det samme denne gangen hvis alt går fint. Har ingen kreative ideer og tror ikke våre tenåringer hadde satt pris på det heller.
Jeg akkurat flyt 36 årDet er det som er vanskelig de sier æsj hvis vi ser oss kysser. Hvem skal si at vi skal få barn til dem. De tror at jeg er 300 år gammel. Vi var sammen på en kafé i går og der satt ei dame med baby og jeg sa så hyggelig med en liten baby. Da sa den ene du er litt for gammel
Kommer nok bare til å vise dem ULbilde/henge det opp eller noe om vi finner ut at alt ser greit ut etter TUL
Hahahaha, jeg må bare le for jeg kjenner meg sånn igjen. Jeg var nesten 11 år når jeg ble storesøster til min yngste bror. Jeg husker ennå hvor pinlig jeg synes det var at mine uuuuuurgamle foreldre skulle ha et barn til sammen. Min mor var på det tidspunktet 36. Jeg er selv 35 nå og gravid med mitt andre barnDet er det som er vanskelig de sier æsj hvis vi ser oss kysser. Hvem skal si at vi skal få barn til dem. De tror at jeg er 300 år gammel. Vi var sammen på en kafé i går og der satt ei dame med baby og jeg sa så hyggelig med en liten baby. Da sa den ene du er litt for gammel
Hahahaha, jeg må bare le for jeg kjenner meg sånn igjen. Jeg var nesten 11 år når jeg ble storesøster til min yngste bror. Jeg husker ennå hvor pinlig jeg synes det var at mine uuuuuurgamle foreldre skulle ha et barn til sammen. Min mor var på det tidspunktet 36. Jeg er selv 35 nå og gravid med mitt andre barn
Du får gjøre det. Jeg kan også nevne at jeg forgudet lillebror fra dagen han ble født og han kalte meg lille-mamma i mange år. Jeg var så heldig at jeg fikk lov å trille og skifte på og bade han så mye jeg orket.Hehehe Jeg som 11 åring ville aldri likte å få søsken, så jeg forstår deg. jeg skal sifra deres reaksjon når tiden kommer
Haha, artig! Tror våre forventer at det kommer en til siden vi mistet minstemann i februar i år.Det er det som er vanskelig de sier æsj hvis vi ser oss kysser. Hvem skal si at vi skal få barn til dem. De tror at jeg er 300 år gammel. Vi var sammen på en kafé i går og der satt ei dame med baby og jeg sa så hyggelig med en liten baby. Da sa den ene du er litt for gammel
Dette var veldig trist å høre, kondolerer. Håper du får en fin og frisk aprilbaby.Haha, artig! Tror våre forventer at det kommer en til siden vi mistet minstemann i februar i år.
Huff, Jeg føler med deg, derfor skal jeg vente så lenge jeg klarerTror jeg bare sier det rett ut. Regner med det blir en blanding av glede og æsj! De har pult!
De er mellom 13 og 18 år
TakkDette var veldig trist å høre, kondolerer. Håper du får en fin og frisk aprilbaby.