Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg satt inn hormonspiral forrige uke. Sjekket med ultralyd at den lå riktig. Jeg tenkte egentlig ikke å dra på etterkontroll om jeg bare kjenner trådene, og ikke selve spiralen. Sjekker trådene selv, altså.Skal ha etterkontroll etter 6 uker. Så skal jeg sjekkes 1 gang i året. Men om det var for trådene vet jeg ikke?! Var visstnok mer for å sjekke om hvor lenge jeg kan ha den? Kobberspiral så er ikke noen spesifikk dato jeg kan ha den til
Hvorfor vil du ikke sjekke tråder?Ingen etterkontroll og kommer aldri til å sjekke trådene. Satser på at den er der.![]()
Nei, altså.. De ligger så dypt inni der at det å sjekke de rett og slett byr meg i mot.Hvorfor vil du ikke sjekke tråder?
Interessant...Nei, altså.. De ligger så dypt inni der at det å sjekke de rett og slett byr meg i mot.
Må man ha etterkontroll ? Det visste jeg ikke.
Tror det er like vanlig å ha det som ikke å ha det.Må man ha etterkontroll ? Det visste jeg ikke.
Gyn som satte inn på meg ville ta kontroll iallfall. Og det sa den andre gyn som jeg hadde tatt celleprøve av noen mmd før også at de pleide å gjøre.Må man ha etterkontroll ? Det visste jeg ikke.