Dere med spiral...

razika

Februar 14
Februar 2014 - Skjult forum
Hvor ofte sjekker dere trådene? Og har dere hatt etterkontroll for å sjekke at den ligger riktig? :)

Skal ha etterkontroll etter 6 uker. Så skal jeg sjekkes 1 gang i året. Men om det var for trådene vet jeg ikke?! Var visstnok mer for å sjekke om hvor lenge jeg kan ha den? Kobberspiral så er ikke noen spesifikk dato jeg kan ha den til

Skal ha etterkontroll etter 6 uker. Så skal jeg sjekkes 1 gang i året. Men om det var for trådene vet jeg ikke?! Var visstnok mer for å sjekke om hvor lenge jeg kan ha den? Kobberspiral så er ikke noen spesifikk dato jeg kan ha den til
Jeg satt inn hormonspiral forrige uke. Sjekket med ultralyd at den lå riktig. Jeg tenkte egentlig ikke å dra på etterkontroll om jeg bare kjenner trådene, og ikke selve spiralen. Sjekker trådene selv, altså. ;)

Jeg hadde ikke kontroll og sjekket vel etter de en hel gang :P

Ingen etterkontroll og kommer aldri til å sjekke trådene. Satser på at den er der. :)

Jeg var på kontroll etter 3 mnd. Så var det vel en kontroll til på de 5 årene den kan sitte. Jeg husker ikke helt for å være ærlig....

Har ikke klart å kjenne trådene selv jeg... Vanligvis så surrer de seg vel rundt livmortappen og da er det ikke så lett å kjenne dem har jeg skjønt.

Var aldri på etterkontroll eller sjekket trådene. Var aldri no tema fra legen eller noen så det tenkte jeg ikke på:)

Har aldri kjent trådene jeg (kobber)..
Hatt en kontroll etter. Da jeg satt den inn for drøyt 3 år siden, så sjekket hun på ul at alt var ok :)

Vel i februar skulle jeg på kontroll. Var da 1 år siden jeg ble satt inn. Og den var bortevekk!

Satt inn ny, og sjekker etter tråder ukentlig.

Jeg husker ikke om jeg var på etterkontroll, men etter noen år på spiralen følte jeg meg veldig gravid, og oppdaget da at jeg ikke fant trådene. Da fastlegen heller ikke fant dem ble jeg henvist til gyn, som raskt konkluderte med ul at spiralen satt der den skulle, og grettent informerte meg om at det var normalt å ikke kjenne trådene.

Back
Topp