Dere med skolebarn

Ja de er geniale, det var nesten utsolgt i fjor så fikk bare tak i 3 stk. I år har jeg kjøpt inn noen til. Men på lapp fra skolen fikk vi beskjed om at de ønsket at alle hadde gjennomsiktig bokbind for da gikk det raskere å finne frem bøkene...
Den beskjeden har ikke vi fått og jeg må innrømme at jeg tror ikke jeg hadde brydd meg.
Vi kjøper elastisk i forskjellige farger
 
Den beskjeden har ikke vi fått og jeg må innrømme at jeg tror ikke jeg hadde brydd meg.
Vi kjøper elastisk i forskjellige farger

Jeg bryr meg svært lite :p om de virkelig ønsker at vi skal bruke plast på bøkene, får de i det minste informere om det før alle har kjøpt bokbind. Samme her, alle bøkene har ulikt elastisk bokbind :)
 
Eneste de trenger er innesko til gym. Har penal og meldemappe og ting fra i fjor til sekken, matbokser har vi og gjenbruk fra de gikk i bhg faktisk. Trenger nytt regntøy/teknisk tøy utover høsten, men må ikke kjøpes nå.
 
Her har vi ikke kjøpt så mye. Mammaen min sponset litt skolestart klær; noen bukser, gensere og en ulljakke. Ellers har vi kjøpt nye matbokser og flasker i ferien samt nytt regntøy. Åsså ville hun ha boksokk så har kjøpt noen av de :)
 
3.klasse. Kjøpt nye klær og innesko, og så så jeg i går kveld at det trengs påfyll i pennalet.
Ellers har han det han trenger.
Til neste år blir det ny sekk og pennal.
 
Her ble det

Nytt pennal og innhold til det
Elastisk bokbind

Nye klær i sommer
 
Back
Topp