Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: [miss]
I'm still waitin'![8|] Gjer forsåvidt ingenting at ho ikkje har dukka opp endo. Men. Er jo spent på når ho har tenkt å dukka opp, korleis det blir, vondare, mindre vondt? Mindre blødning, større blødning?[8|]
Men eg går på minipillen også då, eller, gjer et forsøk[8D] gløyme de jo ut heile tida![8|][8|][8D] (men håper på å få M med på kanskje å prøve i sommer/seinsommer og sjå om me får til et heimelaga mirakel, evt fryseforsøk då på nyåret kanskje!)
ORIGINAL: xlibrax
Jeg bare lurer på en liten ting.
Var det lett å bli gravid med IVF/ICSI?
Jeg har selv PCOS, og skal gjennom IVF/ICSI.
Er så spent på om det vil gi resultat for oss.
Jeg bare lurer på en liten ting.
Var det lett å bli gravid med IVF/ICSI?
Jeg har selv PCOS, og skal gjennom IVF/ICSI.
Er så spent på om det vil gi resultat for oss.
Takk for at du vil svare.
Er ikke meningen å "kuppe" tråden din, som egentlig omhandler noe annet :)
Da vet jeg ihvertfall litt om hva andre opplever.
Jeg er så kjempespent :) Vil liksom bare i gang med forsøkene allerede i dag :)
Ammer endo ja[:D] men mindre og mindre då. No får ho jo graut 2x til dagen (morgen + kveld) så litt brød og beger med fruktmos til lunsj, og så middagsglas til middag[:)] men fremdeles pupp før da er natt og pupp før me står opp[;)] + litt sånn inni mellom på dagen, alt etter som![:)]
[hr]
edit: altså skjeve med pålegg (makrell i tomat eller leverpostei) ikkje bare brød[8D][8D]
ORIGINAL: Angelicka
Høres ut som om Leon får akkurat det samme, utenom at vi ikke tør gi ham brød, men bare skalk enda[8D] Han satte en brødbit i halsen forrige uke ser du, og det var en smule ekkelt for å si det mildt sagt! Tror jeg ammer 6-7-8 ganger i døgnet enda jeg.. Men nå får han ingenting MME da, bare vann til måltidene sine.
ORIGINAL: vestlandsjento
Eg fekk tr med ein gong eg slutta å amma. Då var det litt over 5 mnd sidan fødsel. Og tr er faktisk veldig stabil[:)] Håpar at ting har endra seg etter graviditeten og at me blir så heldige å få eit heimelaga mirakel etterkvart. Er jo mange med PCOS som opplever dette har eg høyrt[;)]
Uff. Ja. Det er mitt verste mareritt. Ho satt jo fast en eplebit her for ei tid tilbake, skjønnar fremdeles ikkje korleis ho klarte få laus ein del av eple. Men jammen meg fikk ho det til. Etter det har det vært babysafefeeder eller ka den heiter[8D] Ho hosta opp biten sjølv då! Men har hørt om dei som må nedi halsen å få den opp[&:] Mulig det var på større barn, men EKKELT det er det uansett!!
Ja, kanskje eg ammer såpass eg og, hehe, har ikkje tellingen på det lenger[8D] og ser egentlig det an, er ho veldig grinete så kan ho få pupp. Ofte blir det kanskje pupp før kviling også, for å ha litt kos å sove på[8D][;)]
Og innimellom blir det 2-3 ggr i løpet av natta.. I allefall med tenner på gong..[8|][8D]
ORIGINAL: Angelicka
Bruker babyfeeder til frukten vi og[:)] Her satt biten så godt fast at jeg måtte legge ham over armen, og da spydde han opp MASSE.. Usj[:o] Ammer fortsatt om natten jeg, når han legger seg, og så gjerne i 12-tiden igjen, kl. 05, og så rett før vi står opp.. Så blir litt amming enda gitt!