Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Cecilie90
nyfødt pute?[8|]
nyfødt pute?[8|]
ORIGINAL: ElisabethRB
nyfødt pute?[8|]
Ja, det er en pute som er tredd inne på selen... Om du tar ut den, er det mye større plass i seve stolen[;)]
(Jeg ante ikke at det var en pute der da vi hadde stolen til storebror i begynnelsen jeg heller...[:D])
ORIGINAL: Zezamie
her er fasiten:
---------------------------------------------------------------
B. Uttakbar seteforminsker
Maxi-Cosi CabrioFix er utstyrt med en uttakbar seteforminsker (7). Denne tilpasser liggeholdningen og gir
hodet sidestøtte. Seteforminskeren kan brukes i en lengre periode hvis fyllingen fjernes (8). Bruk
seteforminskeren til nyfødte barn. Ikke bruk den til større babyer (fra ca. 4-5 måneder).
-------------------------------------------------
Fyllingen er visst en pute inni seteforminskeren som kan fjernes.. klarer ikke kopiere bilde. men dere kan se bruksanvisningen på bilstolen her:
http://www.maxi-cosi.com/media/producthandleidingen/maxicosi/CabrioFix%20(EN,%20DA,%20SV,%20NO,%20FI,%20TR,%20EL).pdf
ORIGINAL: audrey og to med tut
her er fasiten:
Maxi-Cosi CabrioFix er utstyrt med en uttakbar seteforminsker (7). Denne tilpasser liggeholdningen og gir
hodet sidestøtte. Seteforminskeren kan brukes i en lengre periode hvis fyllingen fjernes (8). Bruk
seteforminskeren til nyfødte barn. Ikke bruk den til større babyer (fra ca. 4-5 måneder).
Fyllingen er visst en pute inni seteforminskeren som kan fjernes.. klarer ikke kopiere bilde. men dere kan se bruksanvisningen på bilstolen her:
http://www.maxi-cosi.com/media/producthandleidingen/maxicosi/CabrioFix%20(EN,%20DA,%20SV,%20NO,%20FI,%20TR,%20EL).pdf
Sånn jeg forstår det så skal hodestøtten da brukes til de er ca 4-5 måneder, men det står ikke noe om når fyllingen bør/kan tas ut, så da er det vel opp til oss da.
ORIGINAL: audrey og to med tut
her er fasiten:
Sånn jeg forstår det så skal hodestøtten da brukes til de er ca 4-5 måneder, men det står ikke noe om når fyllingen bør/kan tas ut, så da er det vel opp til oss da.
slik jeg forstår det, brukes puten under rumpa kun til nyfødte...
og at man fjerner puta og bruker hodestøtten frem til barnet er 4-5 mnd.....
men det er kun slik jeg tolker det [&:][&:][&:]
ORIGINAL: Curlyyysue
ORIGINAL: ElisabethRB
nyfødt pute?[8|]
Ja, det er en pute som er tredd inne på selen... Om du tar ut den, er det mye større plass i seve stolen[;)]
(Jeg ante ikke at det var en pute der da vi hadde stolen til storebror i begynnelsen jeg heller...[:D])
ja fra hodet å ned til rompa da?..[8|] for under rompa er det ikkeno pute her[8|]
Den henger fast i hodestøtten ja, om du løfter på den nede, så er det en stor trekanta pute under dær. Den blir jo under rumpa, for den går jo heelt ned til beltefestet mellom beina!:)

oi så rart[8|] er hvit pute inne der, men drar jeg den fram vipper den på en måte så sete blir 15cm høyere[8|]