Dere med langt hår....

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
Pleide å betale 1900 kr hos den faste frisøren min, men for 2,5 år siden bestemte jeg meg for å slutte å stripe/ farge håret da det ble så slitt og tørt. Klippet også håret , så nå er det halvlangt/ lang bob. Nå har jeg ca bare 3 cm av det som har vært farget og resten er min farge(lysebrun) og betaler 350kr for klipp av slitte tupper 3 hver måned :) Har `alltid` gjort noe med håret siden jeg gikk på ungdomsskolen , så var på tide å stoppe :DKurer håret en gang i blandt og får klipt det slitte , og føler håret er så mye sunnere :smug:

Rundt 1500kr for ca 3 timers behandling hos frisør

Aaaaalt for mye sikkert, 2000+ [emoji23] men jeg drar ikke til frisøren før etterveksten er sikkelig lang og tuppene er veldig slitt [emoji85] og har veldig tykt hår, så trenger en del farge [emoji85]
Samma her.. men det er ikke så ofte jeg går til frisør.. bare klipp koster 750.

Maks 200,- eller gratis. Går på frisørskole og klipper meg eller hos lærling i salong. Ingen er så flinke som de, må bare beregne god tid. Eller så klipper mamma eller ei veninne meg (utdanna frisør) Farger aldri. Frisør er dyrere enn jeg har råd til.

129kr. Vet det ikke er et relevant svar ettersom jeg både farger håret og klipper det selv, men ble bare fristet til å svare likevel.

Samme her!

Da yngste var baby unnet jeg meg noen frisørturer... betalte vel 1500kr eller noe sånt.

Back
Topp