Dere med langt hår....

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
4-5 timer[emoji849] kan jeg spørre ca lengde på håret og hvordan du farger det? (Bleking, striper etc?)

Bleker det, med olaplex og håret er da til korsryggen. Og siden jeg er ganske mørk så farge korrigerer de det etterpå for å ikke få gult hår. Utrolig kjedelig at det tar så lang tid, men resultatet blir veldig bra [emoji1]

Bleker det, med olaplex og håret er da til korsryggen. Og siden jeg er ganske mørk så farge korrigerer de det etterpå for å ikke få gult hår. Utrolig kjedelig at det tar så lang tid, men resultatet blir veldig bra [emoji1]

Hmmm.... har time i dag og virderer å lysne litt på håret, ikke øverst da men at håret blir lydsere nedover, har pr.nå hår til midt på rompa men en del skal av... lysbrunt fra før da men jeg bør kanskje regne noen timer[emoji23][emoji51]

Hmmm.... har time i dag og virderer å lysne litt på håret, ikke øverst da men at håret blir lydsere nedover, har pr.nå hår til midt på rompa men en del skal av... lysbrunt fra før da men jeg bør kanskje regne noen timer[emoji23][emoji51]

Ja, regn minst to tenker jeg. Det spørs jo hvordan håret ditt tar også? Jeg må sitte en stund for håret mitt tar ikke til seg med engang :) Og så har det mye å si hvor raskt frisøren er! Lykke til [emoji1]

Klipp og farge, litt over 1000. Husker ikke nøyaktig sum, siden det er alltid noe forskjellig jeg ber om.[emoji12] men kjenner frisøren min så får nok litt rabatt.

Jeg betaler 1600,- for klipp og ettervekst. Sentralt på Østlandet.

Sist gang betalte jeg 1800 kr for klipp av tuppa og farge hele håret .... * sukk*

Har bare gjort det en gang, i 2015. Da var det klipp og striper, og betalte ca 900 kr :)

Kommer aldri til å ha råd til dette i budsjettet tror jeg:D hvor ofte er dere til frisøren? Ei venninne tok tuppene mine for et år siden.

4-5 timer[emoji849] kan jeg spørre ca lengde på håret og hvordan du farger det? (Bleking, striper etc?)

Sitter ofte samme tid her.

Lang bob har jeg. Men må avfarge, bleke ettervekst, helfarge og korrigere for å få riktig lys blondfarge. Så klipp og styling.

Jeg har betalt rundt 1600,- :) Hadde da veldig tykt hår ned til rumpa :)

ca 2000 kr..sitter der minst 2,5 time

striping , stussing og rettetang. har lang hår og det er på tykkelse med en dølahest...

Har aldri fått så mye skryt for håret mitt dom etter at jeg begynte å farge og klippe selv. Har langt hår jeg graderer i tuppene, kjører hårkur (300 for hele krukka) og glansvask (129) innimellom.

Sliter med å finne en frisør jeg er så fornøyd med at jeg ønsker å gå tilbake til henne. Så da gjør jeg det selv til jeg finner en.

Back
Topp