Dere med hus

Jeg elsker stua vår, for den er så stor. og så har vi faktisk utsikt! Ønsker meg større gang.

Mest fornøyd med at vi har et gammelt, lite hus i skogen.

Minst fornøyd med at vi har et gammelt, lite hus i skogen.

Elsker stedet, men mye mygg og fluer. Elsker det gamle huset, men hater at det MÅ fikses veldig på pga skader som forverres ganske raskt, i tillegg til at det stadig er noe nytt. Glad for at huset er lite, men det er kronglete med vaskerom i kjelleren og et bittelite bad.

Også er jeg veldig fornøyd med at vi har stor gang :) Nå har vi vogna og pulken i gangen uten at det egentlig tar opp noe særlig plass :)

Vaskerommet og kjøkkenet kunne vært større...

Fornøyd med det er stort hus med mange rom. Blir enda bedre når du blir pusset opp etterhvert :-)

Jeg har ikke vaskerom, så det ønsker jeg meg. Vi har vaskemaskinen på badet nå, ikke plass til tørketrommel slik at tørkestativet har stått i stua hele vinteren. Så glad det er varmegrader igjen slik at jeg kan tørke klær ute.

Ønsker meg også større gang med god plass til å tørke utedresser og sko. Hadde vært fint med et par soverom til også, og garasje.

Fornøyd med stua og soverommet, det er veldig oss =)

Er minst fornøyd med at jeg ikke har vaskerom, og bare to soverom. Jeg har heller ikke walk-in closet. Vi skal bygge på etterhvert, og det gleder jeg meg veldig til.

Fornøyd med alt unyansert vaskerommet. Det er plassert nede mens alle andre brukeromtaler er oppe. Det er lite, trangt og har masse skapplass jeg ikke har bruk for. Ville heller hatt plass til å henge klær der.

Det bittelille kjøkkenet og badet! Hva i all verden tenker man på når en bygger slike rom så små?? (Huset ble bygget på 80-tallet)

Syns det er kjedelig å ikke ha do i hver etasje. Soverommene er oppe. Do nede. Frustrerende siden jeg går på do som regel hver natt.

Mest fornøyd med det nyoppussa rommet til minsta. De to andre skal også tas :)

Har nytt hus, men måtte bygge etter hva vi hadde råd til ;) Så ønsker meg mye større vaskerom, selv om det vi har nå er gull verd likevel :p

Er mest fornøyd med at vi har alt på et plan + kjeller med utleie mulighet eller 3 ekstra soverom med nytt bad og kjøkken. Minus er at tidligere eier har plantet sykt mye busker og trær..

Skulle gjerne hatt fler soverom, og vindu i kjellerstua. Ellers storfornøyd med resten, særlig fornøyd med vaskerom!

Back
Topp