Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
) men tenker 3-åringen må få vite det ca samtidlig som omverdenen. Blir dumt om han blir spurt om han gleder seg til å bli storebror uten at han vet noe.. Mi er også 5Jeg kommer til å si det om et par uker. Min er 5 år og ønsker seg veldig et søsken
Jeg er bare 4+0 i dag, men super oppblåst. Så jenten min på 3 spør meg hele tiden om jeg har baby i magenHun har skikkelig babydilla og elsker når noen er gravide. Har bestilt meg time til TUL når jeg er 8+0 og hvis alt er bra så forteller vi det da og kommer til å vise film og bilde av ul til dem. Både treåringen og femåringen vet at det først er et frø som vokser og blir til baby. Så hvor lang tid det tar tenker ikke jeg at spiller noen rolle
![]()
Tenker kanskje rundt uke 10, hvis alt ser bra ut på tidlig ul i uke 8Vil at barna skal vite det før mine foreldre osv, så da må vi nesten fortelle det før det blir så synlig at andre begynner å spørre
Fortalte det etter tidlig ul i uke 11 sist. Lenge å vente, ja, men vi tenker å si at babyen kommer ETTER at eldstejenta har begynt på skolen, så vet iallfall hun sånn tidsmessig hva hun har å forholde seg til
![]()

Jeg er bare 4+0 i dag, men super oppblåst. Så jenten min på 3 spør meg hele tiden om jeg har baby i magenHun har skikkelig babydilla og elsker når noen er gravide. Har bestilt meg time til TUL når jeg er 8+0 og hvis alt er bra så forteller vi det da og kommer til å vise film og bilde av ul til dem. Både treåringen og femåringen vet at det først er et frø som vokser og blir til baby. Så hvor lang tid det tar tenker ikke jeg at spiller noen rolle
![]()
de skal også få vite det før besteforeldre og resten av familie. Besteforeldre og øvrig familie har de tidligere svangerskapene ikke fått vite noe før uke 15. Så blir spennende denne gangen å se hvor lenge vi greie å holde det hemmelig