Dere med flere barn

Hvor mange år er det mellom søsknene?

Her har jeg en som nok rekker å bli 13 før babyen kommer, og ei som nesten rekker å bli 11.
Håper egentlig på tvillinger denne gangen. Blir jo nesten enebarn..
Håper så inderlig at vi kommer i mål denne gangen.

Er forøvrig samme far på alle.

mine er pr idag 15, 12, 11,(Samme far og De bor hos meg) 8 (bor hos sin far der han er «enebarn») og 5mnd med han jeg endte opp å gifte meg med og som jeg nå skal ha en til med fordi jeg ikke vil han skal bli «alene» etter de tre eldste kanskje er flyttet ut :hilarious:
 
Har en fra før av som ble 8 år i sommer. Så det blir nesten 9 år mellom dem.
Blir to enebarn dette.
 
Vi har det sånn mellom våre to, og deres forhold kunne ikke vært bedre ❤️ har to døtre, hva har dere?

Har en jente nå. Og hun har ønsket seg lillesøster i mange år nå. Så regner med at hun blir en super storesøster når babyen kommer. Uansett om det blir jente eller gutt :dummy::dummy1:
 
Har en jente nå. Og hun har ønsket seg lillesøster i mange år nå. Så regner med at hun blir en super storesøster når babyen kommer. Uansett om det blir jente eller gutt :dummy::dummy1:
Det blir det nok! Her sa storesøster at hvis det ble en gutt fikk han sove i garasjen :laughing002 heldigvis ble det lillesøster og denne gangen kommer det på det samme siden hun fikk ønsket sitt oppfylt forrige gang ❤️
 
Her vil eldste være 12, og yngste nærme seg 10 når lille trille kommer. Mannen og jeg fikk de to første tidlig, og ble verpesyke da nærmeste venner begynte å få små. Blir jo nesten som enebarn, men vi har mange venner med barn i samme alder. Får benytte oss av det :happy:
 
Back
Topp