Dere med flere barn

gizzie

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Hvor mange år er det mellom søsknene?

Her har jeg en som nok rekker å bli 13 før babyen kommer, og ei som nesten rekker å bli 11.
Håper egentlig på tvillinger denne gangen. Blir jo nesten enebarn..
Håper så inderlig at vi kommer i mål denne gangen.

Er forøvrig samme far på alle.
 
De fyller 10 og 7 neste måned.. Så det blir noen år imellom, men jeg ønsker meg ikke tvillinger fordi om;)
Ikke samme far her. Jeg var bestemt på at det ikke skulle bli flere, men så møtte jeg kjærligheten på ny, han har ikke barn fra før. Vipps så ombestemte jeg meg:Heartred
 
Kommende storesøster blir 2,5 (nesten på dagen) hvis dette går bra og lillesøster/lillebror kommer <3
 
2 år og 5 mnd i mellom her om dette går bra :)
 
3 år og 1 mnd i mellom datteren vår og termin for spiren
 
Er i prøvingen nå, men hvis den snart sitter så blir det 11 og 9 år mellom. For øvrig også samme far;)
 
Har bare ett barn fra før, men det blir 2 år og 2 mnd mellom :)
 
Sønn som blir 7 og datter som rekker å bli 5 år før denne kommer. Alle har samme pappa:)
 
Vi har tre barn fra før, eldste bli 5 i oktober, mellomste er 3 år og foreløpig minsten blir 1 år i april. Spira her var ikke planlagt, men veldig velkommen alikevel. Ser for meg st det blir hektisk med nyfødt og en ettåring, men tenker jonat det går bra og at de får mye glede av hverandre etterhvert. Blir jo fire tette her med to veldig tette. :happy:;)
 
Back
Topp