Dere med flere barn

18-19 uker:)

Så spennende at flere av dere har kjent det ganske tidlig! :) Jeg gleder meg til det blir min tur!

Jeg er ganske overvektig, tar det lengre tid før man kjenner noe da? Eller er det bare utenpå det tar lengre tid før man kjenner det? Noen som vet? :)

Jeg ble skikkelig overrasket nå over at man kan kjenne noe så tidlig! :) Det betyr jo at jeg kanskje kan kjenne noe alt i neste uke! OMG!

Kjente spark i uke 16 med nr 1 og i uke 20-21 med nr 2. Så skal det sies at det er litt mer fart på nr 1 enn nr 2 enn idag. ;) Morkaka lå bak begge gangene.

Rundt uke 18, hadde morkaken foran ;-)

Nå er det lenge siden min første var født. Han er nå 16 år-)) mener det var rundt ultralyd tider-) uke 17, 18 -))

Uke 17 med første:) nå med nr 2 lurer jeg litt på om jeg kjente noe i går og i dag? Går inn i uke 11 i morgen :)

Uke 17 med første:) nå med nr 2 lurer jeg litt på om jeg kjente noe i går og i dag? Går inn i uke 11 i morgen :)

Altså du er 10+0 i morgen? Siden du skriver at du går inn i uke 11 i morgen..??

Husker ikke :( angrer bittert på at jeg ikke har skrevet dagbok di 2 andre gangene, så denne gangen skal jeg prøve å huske å skrive dagbok :)

Back
Topp