Dere med flere barn

Første gang var jeg 16 uker. Andre gang husker jeg egentlig ikke, men tror kanskje 14 uker. Foranliggende morkake begge gangene

Var vel mellom 14 og 16 uker, husker ikke.. Men tok lang tid før jeg kjente det på utsiden..

Mener å huske at det var rundt 16 uker Det var en helt fantastisk følelse første gang jeg kjente det. Hadde ventet så lenge☺️

Uke 19 :) hadde morkaka foran på OUL..

Jeg husker jeg kjente det i uke 16/17 med nr 1, med siste mann mener jeg at jeg kjente i uke 12/13, men er ikke det veldig tidlig? Så lurer på om jeg husker feil, hadde det nedskrevet på den gamle tlf :/ mannen min kjente iallefall første sparket i uke 16+4

Uke 19 med første, og uke 16 med andre. :)

Daglig fra uke 14 med nr 1, filmet sparkene utenpå magen i uke 16. Men nr 2 kjente jeg første i uke 10(!) og daglig fra uke 13. Denne gangen er jeg litt usikker, men har kjent noe de siste dagene som jeg har tenkt...hmmm...hva var dette for noe?? Men er ikke sikker. Gleder meg til jeg kjenner det ordentlig! Forhåpentligvis ikke lenge til:)

Måtte finne fram dagboka mi nå.. Kjente det visst fra uke 14, og utenpå i uke 16 :)

Daglig fra uke 14 med nr 1, filmet sparkene utenpå magen i uke 16. Men nr 2 kjente jeg første i uke 10(!) og daglig fra uke 13. Denne gangen er jeg litt usikker, men har kjent noe de siste dagene som jeg har tenkt...hmmm...hva var dette for noe?? Men er ikke sikker. Gleder meg til jeg kjenner det ordentlig! Forhåpentligvis ikke lenge til:)
Da stemmer det nok at jeg kjente tidlig sist gang, bare hørtes så tidlig ut når jeg tenkte på det nå. At jeg snart kan kjenne noe, gleder meg, er jo så herlig når man kjenner noe.

Med mon første kjente jeg det første hang i uke 13-14. Men husker ikke når jeg begynte å kjenne noe daglig...

Uke 18-19 mener jeg å huske... Morkaka foran.

I uke 16-17 første gang, da lå morkaka ut mot magen. Ca i uke 12-13 med nr 2. Da lå morkaka bak mot ryggen

Back
Topp