Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha tenkte på deg når jeg skrev jo at det går fort i svingene hos dere. Høres greit fordelt ut daHeeh, her er det alltid full rulle!
Vi står opp 07:00 også følger vi eldstemann til skolen kl 08:10. Når vi kommer hjem legger jeg Felix -mellom 08:30 og 09:00. Han sover ca.1-1 1/2t . På den tiden får jeg tid til å rydde unna litt og kose med mellomste. Mellomste legger seg ca. 11:30-12:00 og sover glatt til 15:00. Da får jeg litt alene tid med Felix før han er klar for hvil nr 2. 13:20 kommer eldste hjem og da er det lekser først og litt kvalitets tid etterpå. Så må jeg starte på middagen, Felix våkner stort sett rundt 14:00-15:00 tiden, sambo er hjemme 15:00 og da er det middag. Resten av ettermiddagen bruker vi sammen, noen ganger år vi ut på tur alle mann alle, mens andre ganger tar en av oss de to eldste med ut.
Må "dele" oss opp litt av og til slik at alle får en bit av kaka![]()
Hadde jeg gjort også, allikevel har du mye alenetid med yngsteKom meg på nett
Her er jeg og lillesøster alene i 6 timer. Fra 09-15 ca. Henter storesøster tidlig for å få mer tid sammen med henne mens jeg er i permisjon![]()
Haha tenkte på deg når jeg skrev jo at det går fort i svingene hos dere. Høres greit fordelt ut da![]()