Dere med fler...

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Barn, altså.. Har dere opplevd at fødsel nr to gikk fortere enn med nr én? Vi bor et stykke unna sykehuset, og jeg er livredd for at vi ikke skal rekke frem. Sist brukte jeg 11 timer, men litt Pga riestopp (epidural). Har termin om en uke. Er 2.5 år siden jeg fikk første jenta.

Nr. 1 tok 17 timer fra aktiv fødsel! (4 cm)

Nr.2 tok rett over 1 time fra første rie :)

Barn, altså.. Har dere opplevd at fødsel nr to gikk fortere enn med nr én? Vi bor et stykke unna sykehuset, og jeg er livredd for at vi ikke skal rekke frem. Sist brukte jeg 11 timer, men litt Pga riestopp (epidural). Har termin om en uke. Er 2.5 år siden jeg fikk første jenta.

1: 12 timer fra første rie til han kom (8 t aktiv fødsel på sykehuset)
2: 2 timer i fødsel(2 år siden første fødsel)
3: 1,5 t i fødsel(3,5 år siden fødsel nr 2)
Var heldigvis på overtidskontroll både med nr 2 og 3 når fødselen startet for vi bor 3 t unna sykehuset:D

4 timer aktiv fødsel med nr. 1 og 1 time og 25 minutt aktiv fødsel med nummer to. Vannet gikk på 6 cm. Med nr. 2 og 25 minutter senere var han ute...

Jepp. Nr 1 tok vel ca 20 timer i aktiv fødsel. Nr 2 tok 1,20 minutter i aktiv fødsel :)

Fader og, var ikke sånne svar jeg ville ha :-P Hehe.. Håper det tar litt tid denne gangen, hvertfall slik at vi kommer oss på sykehus. Bor halvannen time unna..

Første tok 7 timer fra aktiv fødsel, andre tok 3,5 time fra første rie. 3,5 år i mellom:)

Første endte i haste KS. Andre tok 6 timer aktiv fødsel, men lå jo på sykehuset med rier i 3 døgn

Nr 1 tok 52 timer, nr 2 tok 24 timer :)

Hos alle jeg har snakket med har fødsel nr to vært mye raskere enn nr en.
Hos meg tok det to timer fra 3 cm (første undersøkelse på sykehuset) til han var ute, så neste gang drar vi inn mye tidligere.

Ser det er mange det halverer seg på. Da krysser jeg hvertfall fingrene for at jeg i det minste kommer meg på sykehuset :-P burde gå med god margin, når det er halvannen time å kjøre, og sist brukte jeg 11 timer på fødsel :)

Ja, gikk fortere andre gang. Første tok 6 timer fra første rie, 3 1/3 time fra 4cm og til han var ute. Nummer to Tok 5 timer fra første rie, men bare 1 1/2 time fra 4cm og til han var ute..

Nr 1 18 timer
Nr 2 1 time

Begge gangene kom jeg inn på sykehuset med 3cm. (Var ikke lenge hjemme etter at jeg skjønte det var rier) med første tok det ca 7 timer, med andre 2,5t. Tok vannet begge gangene på 5 cm, og fra da tok det ca 1-1,5 t og 15 min.

Back
Topp