Dere med dopplere

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Når hørte du hjerteslagene første gang.? Dvs hvor langt var du da du var 100% sikker på at d var babyen?? :P kjøpt en brukt som jeg får i måren, men tror ikke jeg tørr prøve den enda!!

Jeg har prøvd, har ikke hørt noe.. Er 11+3..Ble jo nesten bekymra i stedet vettu:P

Venter nr 2 mars 2015❤️

9+2 og det var INGEN tvil altså... 180 slag i minuttet.. Visst det var meg selv hadde jeg blitt litt bekymret :) Har funnet den de tre gangene jeg har prøvd etterpå også, men det krevet litt leting og god tålmodighet :)

Jeg har prøvd, har ikke hørt noe.. Er 11+3..Ble jo nesten bekymra i stedet vettu:p

Venter nr 2 mars 2015❤️

Ja, er det jeg er redd for... å bli mer bekymret av det :P

Det kan vere vanskelig å finne! Visst du er redd fr å bli bekymret, kanskje det er best å vente en uke eller to:) Jeg fant helt i slutten av uke 10, men forberedte meg på at det kunne bli vanskelig. Har foranliggende morkake i tillegg, og det kan gjøre det enda litt mer vanskelig..

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Fant i uke 12 akkurat. Men prøvd igjen i dag 12+6 og da hørte jeg ingenting...

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Fant hjertelyden i uke 11 - var ingen problem å finne den, så lenge du leiter helt nede med trusekanten :-) er så betryggende å kunne høre den lille spiren :)

Fant i uke 9 men det var kun den ene gangen:) nå finner jeg den hver gang da siden den ligger 6 cm nedforbi navlen:) er 14 uker i dag:)

Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015

Fant i uke 9 men det var kun den ene gangen:) nå finner jeg den hver gang da siden den ligger 6 cm nedforbi navlen:) er 14 uker i dag:)

Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015

Ops går litt i surr ettersom jeg har vært innestengt hjemme siden fredag, er jo bare tirsdag i dag så jeg er 14 i mårra:p

Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015

Back
Topp