Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: sunmum
mitt triks når det er skikkelig vondt:
*ta deg en paracet og 2, ta deg en varm dusj eller varmt bad....
*prøv å tøy litt i dusjen eller badekaret.. om du har dusj,så sett deg på en lav krakk(eg har kjøpt meg en på Europris som sønnen min bruker til å stå på!) , sitt å dusj og la det renne varmt vann over der du har vondt!.
*viss du har noen til å massere deg så be om å få en massasje etter du har bada i senga(da er musklene myke og varme), legg deg på den beste sida med den vonde opp og pute eller dyne mellom bena og "nyt" massasjen! er ikke alltid det er like godt å bli massert på det vonde! men det hjelper!
Hvil deg etterpå i 2 timer i senga...
-Eg har fått beskjed av min fysioterapaut at å ligge eller sitte i en myk sofa er fy fy, og dette har eg selv erfart, blir skikkelig dårlig om eg sitter eller ligger i den, og da er eg dårlig i flere dager! vi har en middels myk skinnsofa!
sitter kunn i stresslessen og gjerne med pute under rumpa!
-aldri kryss beina når du sitter, ikke ved leggene heller... du skal alltid ha føttene fra hverandre med ca 5-10 cm mellomrom(tynn pute). Da er bekkenet mest stabilt uansett om du sitter,står eller ligger!
-om du har harde gulv i huset bruk crocs inne om du føler det hjelper! (noen blir verre av crocs, eg ble bedre da vi hadde laminatgulv i huset og det var så hardt å gå på!)
ORIGINAL: Seadragn
ligger og venter til det går over[8|]
skulle gjerne hatt noen tips[:o]

hehe ja hvorfor ikke :OP neida, hehe...
eg sliter mest med smerter bak i bekkenet fra toppen av hoftebeinet og ned til halebeinet og nedover lårene!
men noen paraceter og et varmt bad vil nok hjelpe kanskje deg ;)
så har du kanskje godt av litt massasje på "stedet" uansett :oP hihi hvem vil ikke ha det
ORIGINAL: Drømmeren
eg sliter mest med smerter bak i bekkenet fra toppen av hoftebeinet og ned til halebeinet og nedover lårene!
så har du kanskje godt av litt massasje på "stedet" uansett :oP hihi hvem vil ikke ha det
Hehe jeg[8|]
Har ikke lyssta på slikt lenger jeg[:o]
Og når det gjelder varmt bad så har vi ikke badekar[&o]
Men får krysse fingrene for at kiropraktor klarer å løsne litt på det i mårra[:-]
*prøv å tøy litt i dusjen eller badekaret.. om du har dusj,så sett deg på en lav krakk(eg har kjøpt meg en på Europris som sønnen min bruker til å stå på!) , sitt å dusj og la det renne varmt vann over der du har vondt!.
*viss du har noen til å massere deg så be om å få en massasje etter du har bada i senga(da er musklene myke og varme), legg deg på den beste sida med den vonde opp og pute eller dyne mellom bena og "nyt" massasjen! er ikke alltid det er like godt å bli massert på det vonde! men det hjelper!
-Eg har fått beskjed av min fysioterapaut at å ligge eller sitte i en myk sofa er fy fy, og dette har eg selv erfart, blir skikkelig dårlig om eg sitter eller ligger i den, og da er eg dårlig i flere dager! vi har en middels myk skinnsofa!
-aldri kryss beina når du sitter, ikke ved leggene heller... du skal alltid ha føttene fra hverandre med ca 5-10 cm mellomrom(tynn pute). Da er bekkenet mest stabilt uansett om du sitter,står eller ligger!
-om du har harde gulv i huset bruk crocs inne om du føler det hjelper! (noen blir verre av crocs, eg ble bedre da vi hadde laminatgulv i huset og det var så hardt å gå på!)
Hehe skal jeg sette stråla opp mellom beina jeg da og deretter be sambo masere mellom beina?[8D]
Min smerte sitter stort sett mellom beina..
heheheheORIGINAL: lille iskaffe
jeg hadde sinnsykt vondt i går etter vi hadde sittet rolig så lenge.Klarte ikke sitte rolig i går jeg da, jeg får mindre vondt eller det blir ikke værre hvis jeg holder meg litt i bevegelse så jeg bakte jeg[:D] Føler det stivner til hvis jeg setter meg ned,har nesten ikke sovet i natt...kjenner bekkenet ikke hadde godt av ciao bella stolen[:D]GLAD jeg ikke reiste til frisøret etter det[:D]
Hehe jeg[8|]
Har ikke lyssta på slikt lenger jeg[:o]
Og når det gjelder varmt bad så har vi ikke badekar[&o]
Men får krysse fingrene for at kiropraktor klarer å løsne litt på det i mårra[:-]
huff da![&o]
ja da håper eg at kiropraktoren kan hjelpe deg! høres ikke noe gøy ut !
går du ofte til kiropraktor?