Dere med barn i seteleie

Hvordan forløste de hodet?

Jeg kjenner liksom spark oppe og knuffing nede. Men egentlig lurer jeg på om han rett og slett har byttet side å ligge på. Får jo vite på ultralyd, men slitsomt med den usikkerheten og de mulige fremtidige valgene jeg må ta. Lettere når man slipper å velge :p
Forløst på vanlig måte. Kom av seg selv hele veien uten noen hjelpemidler. Jeg kjenner meg så igjen i det du tenker på. Jeg er i alle fall glad for at det ble vanlig fødsel fremfor keisersnitt. Fikk god oppfølging med hyppig vekstkontroll av babyen på slutten av svangerskapet:)

Det kan godt være at den gjør det vanskeligere for deg å kjenne ja.
Håper h*n bare har snudd seg til andre siden :)

Haha, måtte knipse enda ett. Det ser nesten litt grotesk ut!
Vis vedlegget 147724

Men sånn ser min mage ut også ailltså.. For hun presser ut ryggen og rumpa på den ene siden :) selv om hun ligger med hodet ned!

Jeg har morkaka på framsida også :)

Da har jeg vært på ultralyd og årsaken til at hodet ikke kjennes er at det er dypt hodeleie. Hode er ikke lenger mulig å kjenne ved ytre grep, og kommer til å forbli sånn til fødsel. Jeg er veldig lettet for at det var hodeleie.

Da har jeg vært på ultralyd og årsaken til at hodet ikke kjennes er at det er dypt hodeleie. Hode er ikke lenger mulig å kjenne ved ytre grep, og kommer til å forbli sånn til fødsel. Jeg er veldig lettet for at det var hodeleie.
Så bra! Da kan vi begge ta helg med senkede skuldre ;)

Så bra! Da kan vi begge ta helg med senkede skuldre ;)

Så deilig med alt som ordner seg! :D Og jeg har fått ny forståelse for seteleiegravide kvinner med bekymringer. Virkelig! For det gjør noe med psyken ens, og det er ikke barebare å forholde seg til de bekymringene. Jeg er veldig glad på dine vegne for at du slipper å bekymre deg for førløsningsmetode. Så da er bare for deg å ruge frem til ksdato, evt ta innmari tidlig kontakt hvis du kjenner rier ;) Blir en deilig helg dette! :D

• Liker
Reactions: Bee
Back
Topp