Dere med barn fra før:)

Da jeg var gravid i høst fikk lillemann vite det og gledet seg så fælt!! Da vi mistet visste vi jo at han skulle få søsken en dag og han har jo ikke peiling på hvor langt et svangerskap er, så i følge han har jeg vært gravid siden september :)

Tenkte vi skulle vente til værtfall uke 12, siden det kan gå galt :/ siden di 2 vi har fra før på 8 1/2 og snart 7, har maset nå i ca 2år på baby, vil vi være på rett siden av ukene, før vi sier noe :)

Da jeg var gravid i høst fikk lillemann vite det og gledet seg så fælt!! Da vi mistet visste vi jo at han skulle få søsken en dag og han har jo ikke peiling på hvor langt et svangerskap er, så i følge han har jeg vært gravid siden september :)
Hihi ;) det har vi tenkt på også ;) bare ingen rundt sier det så...

Last edited:
Min sønn på 3,5 år satt og tenkte veldig. Så sa han: Hvis babyen ikke vil bo i magen lenger så reiser den til himmelen til bestefar (det er det vi sier når noen dør). Jeg syntes det var veldig trist at han tenkte på det, men han sa det sånn rett fram som en selvfølgelighet, så tror ikke han syntes det var trist. Måtte jo bare bekrefte at det stemte... men sa at den nok har det fint inni magen :) og så fortalte jeg om da han turnet rundt inni magen til mamma og hadde det veldig gøy ;)

Merker det er vanskelig å skjule graviditeten for mini(han er fire år) og at han får med seg mye mer enn hva vi tror, men skal i hvertfall prøve å holde det skjult til uke 12. Vil ikke at han skal fortelle alle og enhver at jeg er gravid :p

Back
Topp