Dere med barn fra før

Hva skal dere kjøpe til dette barnet som dere ikke hadde sist? Det dere savnet mest

Her skal vi ha Stokke newborn seat. Det savnet jeg mest sist. Visste ikke om det da hun ble født

Dette fikk vi til vesla, så det gleder jeg meg til å bruke denne gangen :)

Det er sååå lenge sia æ har hatt smått....så æ har jo løst på alt som e kommet nytt sia mi jenta va lita:) men må nok styre mæ nån hakk:)

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

En anen vogn, set det har komt så mye nytt for babyer på de fem årene det var siden mini ble født, så får sette meg inn i det på nytt, så får vi se.

babynest, ny tripp trapp stol med newborn setet for hadde det ikke sist. frøkna her hjemme vil nok ikke gi fra seg sin stol så da blir det ny. Blir også ny vogn da vi ikke har bagvogn, bare sportsvogn. Lekegrind hadde vi heller ikke men det var pga at vi bodde i liten leilighet, nå br vi i rekkehus.

Babynest har jeg veldig lyst på! Og kunne tenkt meg newborn-setet, men da må vi ha ny tripptrapp også, for de vi har er rundt 30 år begge to ;)

Skal prøve å holde innkjøpene på ett minimum men det er mye nytt som er kommet siden sist (1999 sist jeg fødte)

Har det meste etter de 2 første :) stokke newborn har jeg klart meg uten med de to første,så kjøper nok ikke det denne gangen heller :) Blir vel noen nye klær her :)

En til tripp trapp stol, babynest også har jeg veldig lyst på en bedsidecrib :) ellers har vi alt som trengs. Om det blir jente må jeg kjøpe litt jenteklær i tillegg :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Stellebag ( hadde sist, men vil ha ny) vil lage babynest ❤️ vil også kjøpe ny bilstol. Og har ønsket meg vugge fra bestefaren ( han snekrer) så vil jeg strikke noen veldug små klær. Savnet det sist ❤️ kansje elektrisk brystpumpe

Stokke stol med new born seat og nye klær hvis det blir jente. Eller er det noe annet småtteri jeg også må kjøpe men det er fordi jeg ikke vil bruke opp etter førstemann :-)

Hadde babyseng som kunne festes til voksensenga slik at jeg slapp å stå opp når baby skulle nattammes, dette syntes jeg var kjempe kjekt! Og den andre tingen jeg hadde til den første som jeg ikke leve uten er Trunki koffert når hun ble en ca 2 år. Den er veldig bra om man reiser med fly, så kan hun sitte på den og jeg bare drar henne med dit vi skal! anbefales! :)

Back
Topp