Dere med barn fra før

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Hva skal dere kjøpe til dette barnet som dere ikke hadde sist? Det dere savnet mest

Her skal vi ha Stokke newborn seat. Det savnet jeg mest sist. Visste ikke om det da hun ble født

Stokke newborn og babynest:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Baby bjørn vippestol kanskje :) men kjøper nok brukt da , de er jo veldig dyre :P

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Tenker jeg skal prøve å få lånt sånn New born sete. Ellers trenger vi ikke noe særlig. Kanskje litt mer klær hvis vi får jente.

Legger til babynest og babybjørn vippestol

ikke noe spesielt som jeg manglet forrige gang. Skal kjøpe litt nytt klær :)

Babynest tenker jeg. Og en annen stellebag :)

Sent from my iPad using BV Forum

Ammepute kanskje.. Savnet det jo ikke, men ser jo hvor kjekt det er med en sånn;) New born seat hadde også vært kjekt, men da må jeg ha en tripp trapp stol til også.. veslemor bruker nok fortsatt sin om 6 mnd:)

Prinsesse juli 13☆
Venter nr 2 februar 2015♡

Babynest, new born Seat til tripp trapp, ergo baby bæresele:)

Stokke newborn seat, den nye må delta ved måltidene. bæretøy muligens. Større stelleveske, brukte bare en vanlig veske sist. .

Stokke newborn og babynest :)

Prinsesse 2010❤️

Et lite mirakel 2014❤️

Dette er vår nr 3. Har aldri savnet eller sett behovet med det babysetet til stokkestolen. Sikkert praktisk, men vi har løst det på andre måter. :)
Det jeg kjøpte til nr 2 som jeg ikke hadde til nr 1 var lekegrind. Det er fortsatt obligatorisk her. Da får babyen ligge i fred. :) Sov masse i stuen på dagtid i lekegrinden. Kjøpte også babybjørn vippestol og fin uro sist. Så nå har jeg alt jeg trenger tror jeg :)

Hadde new born seat til første og må si det var helt gull! :) Neste gang skal jeg kjøpe babynest og ammepute.

Skal kjøpe ny seng med drop-side.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Kom på en ting til. Et trilleunderstell til bilsetet. Til bruk på kjappe turer i bytikken om vi kjører bil.

Blir litt tungt å ta simoen inn og ut og inn og ut av bilen om jeg er på en handlerunde. Og bilsetet blir jo tungt å bære etterhvert, samt greitt å ha begge armene fri.

Kom på en ting til. Et trilleunderstell til bilsetet. Til bruk på kjappe turer i bytikken om vi kjører bil.

Blir litt tungt å ta simoen inn og ut og inn og ut av bilen om jeg er på en handlerunde. Og bilsetet blir jo tungt å bære etterhvert, samt greitt å ha begge armene fri.
Pleide bare sette bilstolen i en handlekorg :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Det er grunnen til at jeg har vogn med adapter for bilsetet. :) Samme understell som jeg kan sette bagen på.

Har i grunnen det meste etter de to andre.
Har litt lyst på newborn til Stokke, men er redd jeg da må ha ny Tripp Trapp også, for dette passer vel ikke til de gamle stolene?
Ellers må den stakkar Simovogna ha seg en kraftig overhaling :) Den har fått litt bank etter flere års bruk :)

Back
Topp