Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: sannae
Nå lurer jeg litt...Er det ikke vanlig at man har "vanlig samvær" da..? eller har jeg misforstått...da er det jo annenhver helg?
Eller er det ikke vanlig med overnatting før barnet er 1 år? Nå ble jeg forvirret[&o]
ORIGINAL: Zlimet
ORIGINAL: sannae
Nå lurer jeg litt...Er det ikke vanlig at man har "vanlig samvær" da..? eller har jeg misforstått...da er det jo annenhver helg?
Eller er det ikke vanlig med overnatting før barnet er 1 år? Nå ble jeg forvirret[&o]
Jo er vel vanlig å ha vanlig samvær, men tror det er litt opp til enkelte hvordan de vil gjøre det. Og nei er ikke vanlig med overnatting før barnet er 1 år.
Men her er det 2 kvelder i uken han har henne, og da er det alt for mye og bare hoppe i en hel helg med en gang, derfor har vi valgt og ta det som en tilvenning ! [:)]
ORIGINAL: Tobias sin mamma
ORIGINAL: salteufo
Hvor mange netter i måneden har barnet med pappaen? og er det sammenhengende netter?
ingen har ikk kontakt med han
ORIGINAL: L@il@79
ORIGINAL: Tobias sin mamma
ORIGINAL: salteufo
Hvor mange netter i måneden har barnet med pappaen? og er det sammenhengende netter?
ingen har ikk kontakt med han
ORIGINAL: Minerva
Vi har forresten også overlevering gjennom barnehagen det meste av tiden - mye enklere, slipper gråt og klaging når den andre går. [:)]