Bruker817kos
Forelsket i forumet
fornøyde? vurderer en 2001mod. stv, men hater avgjørelser, så bruker GOD tid[8D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: snart_mamma22
vi har en audi a4 06mod, stasjonsvogn. og e kjempe fornøyd, eneste ulempen e at det e diselmotor så tar litt tid før den blir varm på vinteren, og det e skinnseter så de e litt kald i begynnelsen, emn ellers den beste bilen vi har hatt[:D][:D]
ORIGINAL: Hælledussan
i en så "gammel" a4 er det ikke så stor plass.. titter på alt fra a3, a4 og a6 selv nå, men da de nyere modellene. da er a4 mye større (mer i størrelse som den gamle a6'en)...
jeg skal ha audi nå, bare vi får kjøpt hus først..
ORIGINAL: Amy09
Biltema selger vel ikke orginaldeler....[:)]
Hvilken vogn har du?
ORIGINAL: DenicaD
2,4 ?
[8D]
ikke gjør det
[:D]
personlig mening:
-dyre deler
-liten plass i bilen (spes. bak)
-spess 2,4 er ikke så bra motor[;)]
-mye på "en gang"
ORIGINAL: prematurmor2010
ORIGINAL: Hælledussan
i en så "gammel" a4 er det ikke så stor plass.. titter på alt fra a3, a4 og a6 selv nå, men da de nyere modellene. da er a4 mye større (mer i størrelse som den gamle a6'en)...
jeg skal ha audi nå, bare vi får kjøpt hus først..
glemte å skrive stasjonsvogn[8D]
ORIGINAL: Caya
ORIGINAL: firebarnsnart
Veldig veldig veldig fornøyd!
Må legge til at vi er en familie pr dd på 5 med 3 barneseter bak i bilen og vi har fint hatt barnevogner der men jeg har bevisst valgt vogner som ikke er av de største men ikke pga plass i bilen men min egen bekvemmelighet. Er buggis- fan!
Vi var også på teltferie i sommer med utstyr til hele familien, vogn til minsten og alt vi måtte trenge for flere dager på en campingplass. Det var trangt i bagasjerommet men det gikk fint.
Vi har hatt lite tull med bilen og en superduperfantastisk svoger som hjelper oss når det er ting som må gjøres.
Vi har 96 modell. Gikk fra større og nyere bil til denne og hadde aldri gått tilbake. Elsker min a4 som nå er stylet og vakker [:)]
Hvilke 3 barneseter har dere baki Audi A4[8|][8|][8|][8|]
Det er ikke plass til 3 barnester baki a6 engang! Og jeg har saumfart ALT av butikker og prøvd alt av bilstoler for å se hva som passer.[:-]