dere med audi A4

Nei, huff [8D] Ikke fornøyd! *ønske seg ny bil*
Vi har vel 97-modell, tror jeg. Synes den er trang.

Har A4 2000-modell stv.. Grei bil, men svindyr å reparere! Skal bytte til annen bil nå etterhvert, blir nok en billigere bil både driftsmessig og reparasjonsmessig. Dessuten er det liten plass i en A4 til vogn (simo), men alt etter hvilke behov en har da...

i en så "gammel" a4 er det ikke så stor plass.. titter på alt fra a3, a4 og a6 selv nå, men da de nyere modellene. da er a4 mye større (mer i størrelse som den gamle a6'en)...

jeg skal ha audi nå, bare vi får kjøpt hus først..

vi har en audi a4 06mod, stasjonsvogn. og e kjempe fornøyd, eneste ulempen e at det e diselmotor så tar litt tid før den blir varm på vinteren, og det e skinnseter så de e litt kald i begynnelsen, emn ellers den beste bilen vi har hatt[:D][:D]

ORIGINAL: snart_mamma22

vi har en audi a4 06mod, stasjonsvogn. og e kjempe fornøyd, eneste ulempen e at det e diselmotor så tar litt tid før den blir varm på vinteren, og det e skinnseter så de e litt kald i begynnelsen, emn ellers den beste bilen vi har hatt[:D][:D]

vi vurderer bensin, og ikke skinnseter. er den dyr i reprasjoner? så jo på biltema, der er det jo nesten lik pris på deler som til en opel vectra

ORIGINAL: Hælledussan

i en så "gammel" a4 er det ikke så stor plass.. titter på alt fra a3, a4 og a6 selv nå, men da de nyere modellene. da er a4 mye større (mer i størrelse som den gamle a6'en)...

glemte å skrive stasjonsvogn[8D]

Audi er "overklassen" til samme selskapet som produserer volkswagen og skoda. Volkswagen er mellomklassen i pris men skodaen er billigst. Det er STOR forskjell på deler til en audi, en volkswagen og en skoda. Så hvis du ikke har råd til å reparere dyr bil så bør du titte på noe annet enn audi (mannen jobber på mekonomen og jeg har nettopp kjøpt bil selv så vi har sjekket ut alle slitasjedeler på de fleste biler).

2,4 ?

[8D]
ikke gjør det
[:D]

personlig mening:

-dyre deler
-liten plass i bilen (spes. bak)
-spess 2,4 er ikke så bra motor[;)]
-mye på "en gang"

ORIGINAL: DenicaD

2,4 ?

[8D]
ikke gjør det
[:D]

personlig mening:

-dyre deler
-liten plass i bilen (spes. bak)
-spess 2,4 er ikke så bra motor[;)]
-mye på "en gang"

1,8 T

ORIGINAL: prematurmor2010

ORIGINAL: Hælledussan

glemte å skrive stasjonsvogn[8D]

når jeg skriver "liten" så vil jeg si en Golf med ekstra bagasjeplass i str.[:D]

Sjekk ihvertfall at det går greit med vogna. I min bil må jeg så og si presse vogna inn (simo).

vi har en 1,8 tq og jeg hadde aldri kjøpt deler til den på biltema! vi har byttet deler på bilen for over 100000 kr (dette er kun deleprisen. delene har sambo skiftet selv). mangler fortsatt mye deler å bytte på bilen. turbomotoren har veldig mye problemer med ladetrykket (vi har byttet mye deler for å finne feilen med ladetrykket. skiftet alle slangene i motoren, ventiler i motoren, hjernen og turboen). så jeg ville heller ha kjøpt a6.

Hadde mye heller gått for en A6. Mye større å bedre plass i bilen. VI har sånn sedan. Å har mere plass i den enn svigerinna mi som har A4 stasjonsvogn.
Ellers er jeg veldig fornøyd. men ville holdt meg til modeller over 2001 for det har vært mye kluss med eldre modeller på motorene å slikt.

har a4 2005 s-line

kjempe fornøyd, har hatt den i 2,5 år nå å ingen problemer med bilen...

Har hatt a4, å har nå a6. Det er veldig trangt i bagasjerommet til barnevogner OSV, så jeg ville i tilfelle hatt en a6 vis du vil ha god plass.

Veldig veldig veldig fornøyd!

Må legge til at vi er en familie pr dd på 5 med 3 barneseter bak i bilen og vi har fint hatt barnevogner der men jeg har bevisst valgt vogner som ikke er av de største men ikke pga plass i bilen men min egen bekvemmelighet. Er buggis- fan!

Vi var også på teltferie i sommer med utstyr til hele familien, vogn til minsten og alt vi måtte trenge for flere dager på en campingplass. Det var trangt i bagasjerommet men det gikk fint.

Vi har hatt lite tull med bilen og en superduperfantastisk svoger som hjelper oss når det er ting som må gjøres.

Vi har 96 modell. Gikk fra større og nyere bil til denne og hadde aldri gått tilbake. Elsker min a4 som nå er stylet og vakker [:)]

ORIGINAL: Caya

ORIGINAL: firebarnsnart

Veldig veldig veldig fornøyd!

Må legge til at vi er en familie pr dd på 5 med 3 barneseter bak i bilen og vi har fint hatt barnevogner der men jeg har bevisst valgt vogner som ikke er av de største men ikke pga plass i bilen men min egen bekvemmelighet. Er buggis- fan!

Vi var også på teltferie i sommer med utstyr til hele familien, vogn til minsten og alt vi måtte trenge for flere dager på en campingplass. Det var trangt i bagasjerommet men det gikk fint.

Vi har hatt lite tull med bilen og en superduperfantastisk svoger som hjelper oss når det er ting som må gjøres.

Vi har 96 modell. Gikk fra større og nyere bil til denne og hadde aldri gått tilbake. Elsker min a4 som nå er stylet og vakker [:)]

Hvilke 3 barneseter har dere baki Audi A4[8|][8|][8|][8|]

Det er ikke plass til 3 barnester baki a6 engang! Og jeg har saumfart ALT av butikker og prøvd alt av bilstoler for å se hva som passer.[:-]

Vi har ett Britax two way elite i midten bak med en hts 1-2-3- beltestol på hver side. Går som smurt det. Har hatt det slik i over ett år nå vi. Har 3 barn. 3 år, 7 år og 8 år.

Back
Topp