Hei
Dere med tre barn eller flere. Hvordan var overgangen sett i retrospektiv? Sambo og jeg er veldig tidlig i vurderingsfasen om nr 3, så ingenting er sikkert. Men jeg er så bekymret for å gjøre noe feil. At man sitter der litt med skjegget i postkassa og har ødelagt dynamikken i en god familie. Barna fra før er store (11 og 6), så blir jo attpåklatt. Gi meg gjerne ærlige vurderinger. Var det liksom plass til én til i hjertene og livene deres? Husker jo jeg tenkte det med nr 2 - at jeg aldri kan elske en til like høyt som nr 1. Men man gjør jo det selvfølgelig
Dere med tre barn eller flere. Hvordan var overgangen sett i retrospektiv? Sambo og jeg er veldig tidlig i vurderingsfasen om nr 3, så ingenting er sikkert. Men jeg er så bekymret for å gjøre noe feil. At man sitter der litt med skjegget i postkassa og har ødelagt dynamikken i en god familie. Barna fra før er store (11 og 6), så blir jo attpåklatt. Gi meg gjerne ærlige vurderinger. Var det liksom plass til én til i hjertene og livene deres? Husker jo jeg tenkte det med nr 2 - at jeg aldri kan elske en til like høyt som nr 1. Men man gjør jo det selvfølgelig
Storesøsknene var 4 og 3 år da nr 3 ble født. Har i ettertid fått 2 levendefødte til
Barna er født i 2016, 2017, 2020, (2022), 2023 og 2024.
nummer tre blir eventuelt en attpåklatt, så vet ikke helt hvor nært et sånt forhold blir. Men det tar seg kanskje forhåpentligvis igjen når de blir eldre 

Jeg er litt sånn som tenker «klarer andre det, så klarer vi det også»
Yngste er 2,5 mnd gammel, og jeg ønsker en til
Eneste «bekymringen» er alle andre, hva de kommer ut med av kommentarer.
men uansett, så godt å høre <3 tror jo ingen angrer egentlig, men er jo en veldig stor avgjørelse, så fint å høre erfaringer 
Hvor stort mellomrom tenker du er ok før man kan kalle det «attpåklatt»?