*Frk.Mamma
Gift med forumet
er det sånn at uansett hva dere sier så hører de ikke? nå er pappan på guttetur og reiste på torsdag og gutten her er et reint mareritt og ha i hus, nesten så jeg finner noe som kan ha han noen dager. han er helt umulig, ALT jeg sier går rett igjennom og han hører ikke, han har null respekt for meg alt jeg gjør da sier han bare særlig dumming osv. han slår så fort jeg sier noe og ingen ting funker. vi prøvde og gå tur og jeg forklarte at hvis han gikk fint og gjorde som jeg sa da kunne vi gå til hesten, vi kom 3 meter fra huset før han begynnte og løper avgårde ut i veien og nekta og høre, og når jeg da tok han i armen og gikk hjem igjen da slår han og biter og bare hyler. skjønner virkelgi ikke hva jeg skal gjøre for at han gir seg, nå har jeg tatt lørdagsgodte hans så han ikke får det i dag men han gir seg ikke. ikke hører han og bare slem med lillebror.
han sitter i trappa på time out men så fort han er ferdig der er det pån igjen.
og sånn her blir han vær gang jeg er aleine med han. noen tips til hva jeg kan gjøre for og få han til og slutte og til og begynne og høre etter??
han sitter i trappa på time out men så fort han er ferdig der er det pån igjen.
og sånn her blir han vær gang jeg er aleine med han. noen tips til hva jeg kan gjøre for og få han til og slutte og til og begynne og høre etter??