Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Liam blir 2 år neste mnd og veier 17 kilo allerede..Rebecca85 skrev:Har Volvo sitt sete som går til 25 kilo men Liam kommer til å passere 25 kilo før han er 4 år, det er jeg sikker på så da vet jeg ikke hva vi gjør..
Han er større enn Tara var og ho er 5 år nå og veier 30 kilo, ho var 24-25 kilo før ho var 4 år så..
Gutt på 2,5 år .. veier ca 13 kg..Zid skrev:
Han sitter bakover i Britax Multi Tech som går opp til 25 kg bakovervendt. Han har god plass i den.. :)
Takk for svar.. får se litt på britax Multi Tech etterhvert da.. vurderer å bytte ut stolen vi har.. er jo da en fordel at den kan brukes lengst mulig.. så at en stol går til 25 kg er jo perfekt daDrømmeren skrev:
MammaenTilMina skrev:
Takk for svar.. får se litt på britax Multi Tech etterhvert da.. vurderer å bytte ut stolen vi har.. er jo da en fordel at den kan brukes lengst mulig.. så at en stol går til 25 kg er jo perfekt daDrømmeren skrev:
Vi har britax multi tech, og Mina sitter kjempe bra i det =) Kan tenke meg hu er like stor som Nikolai ;)