Dere kvalme:(

Bokstavkjeks

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Får dere spist og drikt noe? Spist nesten 3 brødskiver og to glass vann fortelt på de siste dagene:( blir så kvalm å spyr som en gal :( tips? Hva gjør dere?

<3 venter en vinterbebi <3

Får dere spist og drikt noe? Spist nesten 3 brødskiver og to glass vann fortelt på de siste dagene:( blir så kvalm å spyr som en gal :( tips? Hva gjør dere?

Jeg har ikke spist et ordentlig måltid på en uke, forsøkt både postafen og reisesykearmbandene uten effekt. Fikk afipran av legen i dag med effekt i noen timer iallefall :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har ikke spist et ordentlig måltid på en uke, forsøkt både postafen og reisesykearmbandene uten effekt. Fikk afipran av legen i dag med effekt i noen timer iallefall :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Nei sånn er jeg å, sist jeg spiste var lørdag, å etter det har det vært veldig smått .. Uff så sliten nå

Jeg er nok ikke like kvalm som dere, for jeg klarer å spise, men så fort jeg blir sulten (ca. 3 timer siden siste måltid) kjenner jeg kvalmen kommer, så da spiser jeg (selv om jeg egentlig ikke føler for det), og da forsvinner det:)

Etter å ha gått på phenergan i noen dager får jeg i meg små måltider, og klarer reise meg opp fra sengen uten å spy. Håper det varer så jeg orker se frøkna gå i 17.mai tog på lørdag!

Jente 2012❤️
Termin med nr 2: 01.01.15 ❤️

Back
Topp