dere kreative:

Mja, strikkar etter beste evne, men er så rastlaus at det blir berre litt i gongen. Vil helst at ting skal bli fort ferdig :p
Scrappa litt før, men med jobb og barn så blei det lite tid til overs :/ Så kassa står på loftet i håp om betre tider ;p

Ellers så pyntar eg litt kaker, men det har også blitt litt rydda vekk i det siste pga lite overskudd og tid.

Ellers så har eg tusen idear og prosjekt i topploket, men lite energi og tid til å gjennomføre

Jeg scrapper og gjør mye på data'n. Ellers tegner jeg en del, og har nå begynt å sy :p I dag har jeg faktisk sydd sengetøy til Theo helt selv!!

Det har jeg også lyst til å gjøre:) hvor får man kjøpt stoff som egner seg til sendeklær da??:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ei lita prinsesse ventes i april 2013 <3

Det har jeg også lyst til å gjøre:) hvor får man kjøpt stoff som egner seg til sendeklær da??:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I stort sett alle stoffbutikker egentlig.
Det jeg brukte til sengetøyet kjøpte jeg på Dokken her i byen, men har siklet meg ut ørten forskjellige stoffer fra Stoff og Stil - de har jo nettbutikk også :)

I stort sett alle stoffbutikker egentlig.
Det jeg brukte til sengetøyet kjøpte jeg på Dokken her i byen, men har siklet meg ut ørten forskjellige stoffer fra Stoff og Stil - de har jo nettbutikk også :)
Aha, tusen takk:) tenkeratstoffe må være mykt og godt:)
Legg ut bilde av sengeteppet når det er ferdig da!!:D

Off jeg har alt for mange prosjekter på gang nå så hekler jeg vogntepper, strikker små ull luer, syr hele fleece dresser til de små ( det går fort og er kjempe enkelt). Mitt langsiktige prosjekt nå er at jeg broderer det som skal bli dåpskjole, syr Hardanger søm det tar litt tid men synes at Hardanger søm er veldig sjarmerende godt å ha god tid på seg. Scrappe har jeg ikke helt fått til så har på en måte gitt opp det. godt å ha noe å holde på med når meg skal være mest mulig i ro.

Jeg strikker (heele tiden), hekler pittelitt og scrapper innimellom.
I tillegg har jeg en stor lidenskap for mat, så jeg elsker å fundere på egne oppskrifter. Blir ofte til at både middager og kaker er tatt ut av eget hode.
Og jeg eeelsker å pynte cupcakes :Dmini passion.jpg mini passion.jpg

Vedlegg

• mini kitty.jpg
    mini kitty.jpg
    86,6 KB · Visninger: 10
Fikk ikke til å redigere innlegget, men som dere ser er det kaker, og ikke cupcakes som er pyntet på bildene. He he :)
At det er to av pasjonsfruktkaken skjønner jeg ikke, men hello kitty kaken ble lite bilde av..

Ja, ja. Dere ser nå litt ;)

Fikk ikke til å redigere innlegget, men som dere ser er det kaker, og ikke cupcakes som er pyntet på bildene. He he :)
At det er to av pasjonsfruktkaken skjønner jeg ikke, men hello kitty kaken ble lite bilde av..

Ja, ja. Dere ser nå litt ;)
så morsomme!!!!! :-D kan nok hende jeg må bli litt flinkere med både mat og kaker når jeg blir mamma ja.. ser jo hvor flinke mange andre er med både mat, matpakker og kaker!!! :-D ser jo så morsomt ut! :-P

så morsomme!!!!! :-D kan nok hende jeg må bli litt flinkere med både mat og kaker når jeg blir mamma ja.. ser jo hvor flinke mange andre er med både mat, matpakker og kaker!!! :-D ser jo så morsomt ut! :p
Det er utrolig gøy! Og å lage en kreativ matpakke til barna er også superkjekt. Du får så utrolig mye takknemlighet igjen :)
En venninne av meg sa at nå var det nr før datteren hennes ikke fikk sitte ved siden av datteren min lengre på skolen, for min datter hadde alltid så spennende matpakker. He he :)

Mye man kan gjøre, ja :)

Back
Topp