hva gjør dere?
strikker, hekler, maler, scrapper? hvordan kreative er dere?
strikker, hekler, maler, scrapper? hvordan kreative er dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
haha, ja, der er jeg og, nettshopping er jeg god på!!!!Nettshopperneida, har tenkt lenge på å strikke et babyteppe. Må bare få kjøpt meg garn og finne et mønster jeg liker
![]()
så moro å pynte kaker da!! skulle ønzke jeg kunne det.. men får vel heller holde meg til papirarbeidet mitt jeg... er ikke heeeelt trygg på å lage noe andre folk skal spisdJeg broderer og pynter kaker![]()
Det er kjempegøy! Litt tilbake til barndommen med modelerkitt ;-) bare å lage ting i marsipan og sukkerpasta ;-)så moro å pynte kaker da!! skulle ønzke jeg kunne det.. men får vel heller holde meg til papirarbeidet mitt jeg... er ikke heeeelt trygg på å lage noe andre folk skal spisd![]()
åh, kjære vene!! det var ikke bare litt heller daHmm..jeg er sånn litt av alt
Lager en del smykker/øredobber, scrapper når det trengs (kort til bursdager o.l.), Strikker en del (periodevis), og nå syr jeg litt ogsåfikk jo maskin til jul..
Og kakepynting kan vel jeg også skrive oppBåde jobb og hjemme
![]()
Tenk å få til alt dette da!Hmm..jeg er sånn litt av alt
Lager en del smykker/øredobber, scrapper når det trengs (kort til bursdager o.l.), Strikker en del (periodevis), og nå syr jeg litt ogsåfikk jo maskin til jul..
![]()
Tenk å få til alt dette da!
Her går det i scrapping av album til ungene![]()
åh, kjære vene!! det var ikke bare litt heller damen må jo være moro å ha litt å velge mellom da!
jeg også lager litt smykkerHmm..jeg er sånn litt av alt
![]()
Ja ja, så særlig kreativ er jeg ikke, men jeg har da endelig lært meg å hekle litt!Holder på med et enkelt babyteppe nå og har lagd et par luer, men må finne ut hvordan jeg lager "sømmen" bak bein i stedet for at den hele tiden blir skjev før jeg lager flere
Planen er en lue til lillegull med klaffer og ører
Scrapping er også gøy, men det blir aaaltfor sjeldent nå... lagde mye layouter før, nå blir det et kort i ny og ne![]()