dere kreative:

Parmadilien

April 2013's alvemamma ♥♥♥
VIP
hva gjør dere?
strikker, hekler, maler, scrapper? hvordan kreative er dere? :-P

Kreativ og kreativ fru blom :p
Jeg strikker, eller jeg prøver ;) prøver å lære mer og mer for å kunne bli strikke flink da ;)

Nettshopper;) neida, har tenkt lenge på å strikke et babyteppe. Må bare få kjøpt meg garn og finne et mønster jeg liker:)

Nettshopper;) neida, har tenkt lenge på å strikke et babyteppe. Må bare få kjøpt meg garn og finne et mønster jeg liker:)
haha, ja, der er jeg og, nettshopping er jeg god på!!!! :-P

Skulle ønske jeg kunne vært mer kreativ. Men maler en sjelden gang og perler en sjelden gang...:-)

Jeg broderer og pynter kaker ;)
så moro å pynte kaker da!! skulle ønzke jeg kunne det.. men får vel heller holde meg til papirarbeidet mitt jeg... er ikke heeeelt trygg på å lage noe andre folk skal spisd :-P

Hmm..jeg er sånn litt av alt :P
Lager en del smykker/øredobber, scrapper når det trengs (kort til bursdager o.l.), Strikker en del (periodevis), og nå syr jeg litt også :P fikk jo maskin til jul..:)
Og kakepynting kan vel jeg også skrive opp :P Både jobb og hjemme :)

Hmm..jeg er sånn litt av alt :p
Lager en del smykker/øredobber, scrapper når det trengs (kort til bursdager o.l.), Strikker en del (periodevis), og nå syr jeg litt også :p fikk jo maskin til jul..:)
Og kakepynting kan vel jeg også skrive opp :p Både jobb og hjemme :)
åh, kjære vene!! det var ikke bare litt heller da :-P men må jo være moro å ha litt å velge mellom da!

Lager en del smykker/øredobber, scrapper når det trengs (kort til bursdager o.l.), Strikker en del (periodevis), og nå syr jeg litt også :p fikk jo maskin til jul..:)
Tenk å få til alt dette da! ;)
Her går det i scrapping av album til ungene :)

Tenk å få til alt dette da! ;)
Her går det i scrapping av album til ungene :)

Hehe, kan vel diskuteres hvor mye av det som er like bra da :P Men jeg er ikke redd for å prøve hvertfall :P skulle sy en kattefigur til babyrommet i dag, tenkte det skulle gå fort, men etter over 4 timer er den ikke ferdig, og jeg er dritlei :P !!

åh, kjære vene!! det var ikke bare litt heller da :p men må jo være moro å ha litt å velge mellom da!

Hehe, er oppvokst med en mamma som er glad i hobbyer, så da blir en inspirert :) Skulle bare hatt litt bedre tid..:)

Jeg scrapper og gjør mye på data'n. Ellers tegner jeg en del, og har nå begynt å sy :p I dag har jeg faktisk sydd sengetøy til Theo helt selv!!

jeg også lager litt smykker :) har pakket det bort for øyeblikket men må vel finne det frem igjen snart :)

Ja ja, så særlig kreativ er jeg ikke, men jeg har da endelig lært meg å hekle litt! :p Holder på med et enkelt babyteppe nå og har lagd et par luer, men må finne ut hvordan jeg lager "sømmen" bak bein i stedet for at den hele tiden blir skjev før jeg lager flere :) Planen er en lue til lillegull med klaffer og ører :)Scrapping er også gøy, men det blir aaaltfor sjeldent nå... lagde mye layouter før, nå blir det et kort i ny og ne :)

Ja ja, så særlig kreativ er jeg ikke, men jeg har da endelig lært meg å hekle litt! :p Holder på med et enkelt babyteppe nå og har lagd et par luer, men må finne ut hvordan jeg lager "sømmen" bak bein i stedet for at den hele tiden blir skjev før jeg lager flere :) Planen er en lue til lillegull med klaffer og ører :)
Scrapping er også gøy, men det blir aaaltfor sjeldent nå... lagde mye layouter før, nå blir det et kort i ny og ne :)

Jeg har nett lært meg å strikke :D Nå har jaggu mannen og jentungen fått hver sitt skjerf!! Haha =) Holder på med babyteppe nå :P Ellers så pusler jeg en del og er veeeldig glad i kryssord. Er vell ikke så kreative nett de hobbyene da!! Jeg har en uvane med å bli fort lei hobbyer og trenger noe som viser raskt resultat ;)

Back
Topp