Dere i et forhold

ORIGINAL: LillianneLie

Tror nok de aller fleste har følt seg tiltrukket av en annens utseende. Jeg ser hvertfall ikke noe galt i det[8|] Det som har noe å si er vel hvordan man velger å håndtere følelsene...

Jeg ville hvertfall ikke byttet vekk mannen min for noe, men kan likevel ikke kontrollere hvem jeg blir tiltrukket av...

Sign[:)]

ORIGINAL: MICAmor

ORIGINAL: Vipsis

ORIGINAL: Que

Nei... I grunn ikke.. Selvfølgelig kan jeg tenke at en annen mann er kjekk, men det blir vel noe annet? Aldri vært følelser eller noen tiltrekkelse, nei...

må signere her, jeg... [;)]

Selvfølgelig er det mye pent å se på i verden - men det stopper der!
Gresset er jo ikke grønnere på den andre siden av gjerdet,så lenge man husker å stelle godt med sin egen plen[8D][:D]

Godt sagt[:D]

Jeg blir faktisk ikke det.. Gresset er ikke grønnere på andre siden..

hahahah morsomt at du spør om det :P

Er ikke forelska eller betatt eller noe sånnt.. Men må si jeg er meget facinert over mattelæreren min av alle ting... hahah!

Og det vet kjæresten om :P Han synes bare det er morsomt at jeg er så facinert over min kvinnlige mattelærer som er 4 år eldre enn meg han[:-] :P

ORIGINAL: Småtroll nr 2

Jeg er nysgjerrig og lurer på om dere noen gang blir tiltrukket av andre enn deres kjære? [8|]

Og hva gjør dere i så fall med de følelsene/lystene som dukker opp?

nei ikke en gang!

Klart jeg har blitt tiltrukket av en annen...men når disse følelsene/ lystene kommer så skyver jeg de bare bort. Som andre sier her: så er ofte ikke gresset grønnere på den andre siden. Jeg har lovet å være sammen med mannen min til jeg dør[:)]

Har aldri skjedd!
Det er sikkert fordi jeg er så glad i han jeg er ilag med at jeg ser ikke på andre på den måten.

Det er vel naturlig ..
Er ikke mulig å gå gjennom livet å bare finne 1 mann kjekk/tiltrekkende også å få han ..

Er vel heller hva du gjør med det som er avgjørende..

ORIGINAL: okt2008 og juli2011

Har aldri skjedd!
Det er sikkert fordi jeg er så glad i han jeg er ilag med at jeg ser ikke på andre på den måten.

jeg er veldig glad i mannen min, elsker han. men jeg har likevel blitt tiltrukket av andre menn et par ganger i løpet av de 6 årene vi har vært sammen. har ingen forklaring på hvorfor det er slik. Men det går over[8|]

Er vell helt menneskligt å være tiltrukket av andre mennesker som garantert samboern min og er... :)
Men om jeg har lyst å ha sex osv med andre nei takk det har jeg ikke..

ja i løpet av 6 år har det kjedd ja,
men bare se ikke røre, gresse er sjelden grønnere på andre siden, og er fornøyd med det jeg har

nei, jeg har drømmemannen:)

mange ganger.. å da er det bare å jobbe på for å få følelsene til å ta slutt, eller gå i samme fella som en fort går i, å så ta konsekvensene av det siden[:(]

ORIGINAL: LillianneLie

Tror nok de aller fleste har følt seg tiltrukket av en annens utseende. Jeg ser hvertfall ikke noe galt i det[8|] Det som har noe å si er vel hvordan man velger å håndtere følelsene...

Jeg ville hvertfall ikke byttet vekk mannen min for noe, men kan likevel ikke kontrollere hvem jeg blir tiltrukket av...

Godt sagt!

Nei.. etter jeg ble sammen med mannen min ser jeg ikke på andre menn, de er som "damer" på en måte, jeg blir ikke tiltrukket av damer og ikke av andre menn.

Er veldig fornøyd med min mann så har heller ikke noe behovg for å bli tiltrukket av andre.
Vi har vært sammen i 5år[:)]

At jeg ser andre menn er kjekke, og kan ta en kikk på stumpen deres, det hender.
Men jeg tenker ikke noe mer på dem, og blir ikke tiltrukket av andre enn min kjære nei.

Har faktisk ikke opplevd det med nåværende samboer nei [:)][:)]

Ja, det har skjedd, men jeg gjorde ingenting med det! Jeg bor sammen med den beste mannen jeg kan tenke meg, så han bytter jeg ikke frivillig ut, for å si det sånn[;)]

Ja. Har sinnsykt lyst på Dr. House!!!!  Han kunne tatt meg når som helst hvor som helst!!

Men det har samboer'n også. Så det er helt greit! [:D]

Back
Topp