Dere i et forhold

ja,det er jeg...til en viss grad

ORIGINAL: Småtroll nr 2

her blir jeg av og til tiltrukket av andre menn enn mannen min, men det varer ikke lenge. tror egentlig bare der er utseendet jeg blir fascinert av. Ville heller aldri byttet ut ekteskapet mitt. Men ser jo at jeg lettere tenker på andre hvis vi har tunge perioder[:-]

samme her.

Kunne bli det tidligere i forholdet men nå etter 7,5 år gjør jeg ikke det lengre. Andre menn interesserer meg ikke lengre. Har evig nok med den jeg har.

Kan hende jeg ser litt ekstra godt etter når jeg ser en fining etter veiene ja! Men tenker ikke noe mer over det. Jeg blir kvalm med tanke på at jeg har en annen fyr enn min samboer! Så nei, bare se ikke røre ;)

ORIGINAL: **CogJ**

ja..

Jeg har følelsene der og da, så tenker jeg på hvorfor jeg ble sammen med han jeg er sammen med.. Da forsvinner de fort [;)]
sign

neeeh. kan jo seff se på mannfolk å si han var jo litt søt, han hadde litt fin rompe, det gjør ej foran sambo me det... samme me han. kan godt kommentere ei jente på tv eller som vi går forbi.. hehe.. ingen av oss som bryr seg, bare kødder videre om det langt på villspor. men aldri vør tiltrukke eller hatt lyst på noen andre nei. kun sambo ej vil ha!!!!! fins ingen finere.[:D] (høres jo ut som en fjortis no, off da)

ORIGINAL: MICAmor

ORIGINAL: Vipsis

ORIGINAL: Que

Nei... I grunn ikke.. Selvfølgelig kan jeg tenke at en annen mann er kjekk, men det blir vel noe annet? Aldri vært følelser eller noen tiltrekkelse, nei...

må signere her, jeg... [;)]

Selvfølgelig er det mye pent å se på i verden - men det stopper der!
Gresset er jo ikke grønnere på den andre siden av gjerdet,så lenge man husker å stelle godt med sin egen plen[8D][:D]

Det e akkurat det æ også bruke å si :P Men følelsa og tiltrekninge kan jo oppstå fordet om... Så lenge man har det fint med den man e med, e tiltrukke av hverandre og alt det der.. Så betyr det ikke at man ikke e tiltrukke av kjæresten sin mer, eller ikke har følelsa for han lenger for det om man plutselig finn ut at man e tiltrukke til en anna..

Har mye med spenninga også å gjøre, trur æ. Spenninga kan spille kroppen et puss.. Man trur man føle nåkka man ikke gjør.

Æ personlig mene at så lenge man har det bra med sin kjære, så skal man være med han/ho, og evt. andre følelsa som måtte dukke opp e som regel forbigåanes og det e bare å overse det :P Og det å fære forelska og det å være betatt e to forskjellige ting (i mine øya) for det om det kan føles som det samme, trur det e en del som trur dem e forelska i en anna når dem "bare" e betatt.

Ja, men gjør ikke noe med det. Har hatt spesiell kjemi med en i mange år siden før jeg ble sammen med min kjære. Aldri gjort noe med det, og sist gang jeg traff han var kjemien totalt borte. Det går over av seg selv etter en stund [:)]

Finnes jo mange kjekke og digge mannfolk der ute, og legger merke til de!
Vet at sambo også ser om ei jente er digg eller ei, men det er vel fordi vi faktisk har øyne planta på toppen?

Men den eneste som får meg brisen i bena er sambo[:)]
Vil ikke ha andre enn han.

Nei, det eneste som tiltrekker meg om dagen er egen leilighet og tid for meg selv. Så jeg kikker nok litt på gresset på andre siden av gjerdet jeg også, men der er det ingen mann, bare frihet og tid for meg selv[:D]

Men jeg har det fint der jeg er og, altså[;)]

ORIGINAL: Burger

Ja, jeg kan vel bli tiltrukket et annet utseende. Men jeg tenker at jeg ville aaaaldri byttet bort det livet jeg har sammen med mannen min og mine barn. Det e golvet i livet mett!![:)]

Sign!

Back
Topp