Kalla strøk holde Dåke til?
Ordføreren min har en stor nese!
Ordføreren min har en stor nese!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åhh eg elsker sotra<3Jeg er ei Sotra jente...
Orfører med stor nese sier meg ingenting....
Jeg og.... Elsker å ha byn så nært og samtidig bo så landlig... Har havet som nærmeste nabo....Åhh eg elsker sotra<3
Åhh savn<3 sånn er det kun på sotra <3Jeg og.... Elsker å ha byn så nært og samtidig bo så landlig... Har havet som nærmeste nabo....
Utsikten fra jacusien vår....
Er du fraflytta sotrajente????Åhh savn<3 sånn er det kun på sotra <3
Fraflytta hytte sotra jenteEr du fraflytta sotrajente????
Prøvde å bo nærmere sentrum da jeg var yngre, ble med to år.....
Jeg går meg vill på lagunen :-(Lenge siden eg har vært på lagunen...noen som har vært der i det siste å vet om de har noen gode tilbud?
![]()
Var der i går. Har handlet en del på princess, siden de hadde 2 for 3. Ellers var det ingen ville tilbudJeg går meg vill på lagunen :-(
Var der i går. Har handlet en del på princess, siden de hadde 2 for 3. Ellers var det ingen ville tilbudJeg handler mye barneklær på h&m. Det er det billig og mye stilig. Iallefall til 4-åringen
kjøpte de første plaggene til lillemann der også
![]()
På lagunen?Jeg går meg vill på lagunen :-(
Handlet alt av dyner, sengetøy, håndklær og tepper der forrige uke. Sparte en 1000'ingTilbud og tilbud.. 2 for 3 høres ut som lurerihehe elsker h&m
![]()
På lagunen?Hihi det hadde eg ALDRI gjort
har pleid å være der litt vell ofte.. men ka butikker vi har på senteret her eg bor er eg ikkje alltid helt oppdatert på
![]()
Hihi eg måtte bare kommentere at du skrev 2 for 3 og ikkje 3 for 2Handlet alt av dyner, sengetøy, håndklær og tepper der forrige uke. Sparte en 1000'ing![]()
Haha!Hihi eg måtte bare kommentere at du skrev 2 for 3 og ikkje 3 for 2![]()
Hihi utrolig ka man kan legge merke tilHaha!![]()
det snappet jeg ikke opp. Ligger på sofaen og halvsover etter jobb. Ha ha. Skjønte ingenting
![]()
Hihi utrolig ka man kan legge merke til![]()
Tilbud og tilbud.. 2 for 3 høres ut som lurerihehe elsker h&m
På lagunen?Hihi det hadde eg ALDRI gjort
har pleid å være der litt vell ofte.. men ka butikker vi har på senteret her eg bor er eg ikkje alltid helt oppdatert på
![]()
Hihi sånn kan eg holde på på alle sentre utenom lafunenåja, er flink til det! Kommer som oftest alltid ut på feil parkeringsplass når jeg skal til bilen, og blir ofte stående å se på de kartene de har rundt om kring.. skulle hatt med meg kart og kamera - skikkelig turist![]()