Dere bergensere(og omeng)

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Kalla strøk holde Dåke til?

Ordføreren min har en stor nese!

Bønes :-)

Vedlegg

• 1362521390153.jpg
    1362521390153.jpg
    64,4 KB · Visninger: 22
Bor visst på feil side av broen jeg nå da? Hehhe! Bor 7min med bil fra broen ;-)

Er du fraflytta sotrajente????
Prøvde å bo nærmere sentrum da jeg var yngre, ble med to år.....
Fraflytta hytte sotra jente :p Hihi nei hører heime i os eg;) terje søviknes eg hinta til med den store nesen.. :p

Lenge siden eg har vært på lagunen... :o noen som har vært der i det siste å vet om de har noen gode tilbud?:)

Jeg går meg vill på lagunen :-(
Var der i går. Har handlet en del på princess, siden de hadde 2 for 3. Ellers var det ingen ville tilbud :) Jeg handler mye barneklær på h&m. Det er det billig og mye stilig. Iallefall til 4-åringen :) kjøpte de første plaggene til lillemann der også :)

Var der i går. Har handlet en del på princess, siden de hadde 2 for 3. Ellers var det ingen ville tilbud :) Jeg handler mye barneklær på h&m. Det er det billig og mye stilig. Iallefall til 4-åringen :) kjøpte de første plaggene til lillemann der også :)

Tilbud og tilbud.. 2 for 3 høres ut som lureri:p hehe elsker h&m :D

Jeg går meg vill på lagunen :-(
På lagunen? :o Hihi det hadde eg ALDRI gjort:p har pleid å være der litt vell ofte.. men ka butikker vi har på senteret her eg bor er eg ikkje alltid helt oppdatert på:p

På lagunen? :o Hihi det hadde eg ALDRI gjort:p har pleid å være der litt vell ofte.. men ka butikker vi har på senteret her eg bor er eg ikkje alltid helt oppdatert på:p
Handlet alt av dyner, sengetøy, håndklær og tepper der forrige uke. Sparte en 1000'ing :)

Hihi eg måtte bare kommentere at du skrev 2 for 3 og ikkje 3 for 2 :p
Haha! :D :D det snappet jeg ikke opp. Ligger på sofaen og halvsover etter jobb. Ha ha. Skjønte ingenting :D

På lagunen? :eek: Hihi det hadde eg ALDRI gjort:p har pleid å være der litt vell ofte.. men ka butikker vi har på senteret her eg bor er eg ikkje alltid helt oppdatert på:p

åja, er flink til det! Kommer som oftest alltid ut på feil parkeringsplass når jeg skal til bilen, og blir ofte stående å se på de kartene de har rundt om kring.. skulle hatt med meg kart og kamera - skikkelig turist :P

åja, er flink til det! Kommer som oftest alltid ut på feil parkeringsplass når jeg skal til bilen, og blir ofte stående å se på de kartene de har rundt om kring.. skulle hatt med meg kart og kamera - skikkelig turist :P
Hihi sånn kan eg holde på på alle sentre utenom lafunen:p

Back
Topp