Dere andre som venter tvillinger;

januarbarn88

Glad i forumet
Augustlykke 2015
Hvilken oppfølging har dere hatt hittil og hva slags oppfølging er dere forespeilet? :)

Følger denne:-) Skal på første tur til legen på tirsdag og er spent. Var jo ikke noe spennende på denne timen med første mann. Utfylling av gravid papiret, blodprøver og urinprøver. Håper hun har litt mer informasjon. Har bestilt time til samme jordmor som jeg hadde sist. Hun ville ha meg inn i uke 19, etter ordinær ultralyd, så mulig det ikke skjer så mye før da...

Her er det jordmor/lege hver 2.uke. +at jeg er på sykehuset for og få intravenøst.
Hatt tidlig ul uke 6 og 10.og skal gå til lege på fødepol hver 4.uke for og følge med på vekst og vekten min.

Jeg har risikosvangerskap så føler jeg nesten bare er hos helsevesenet,men er glad jeg er i trygge hender :)

Oul uke 19.lege/jordmor uke 22.Som jeg er i nå:)Nå fremover er det annenhver uke med jordmor og ultralyd/lege..

Hihi,godt å se at det er flere enn meg som har gått inn i en tåke ;)
Okei :) Jeg har hittil hatt fire legetimer pga hyperemesis og sykemelding,en privat ultralyd selvfølgelig,og skal på første ultralyd på sykehuset på tirsdag da jeg er 11+3,så mulig ny i uke 14,og oul når jeg er i uke 19. Og vanlige svangerskapskontroller enten på sykehuset eller legen min. Jeg må nesten spørre hva andre får av oppfølging,for mannen her i hus er helt på styr fordi det er to der inne og hadde helst sett at vi hadde ultralyd hver uke :p jeg trodde jeg skulle være mer nervøs enn han,men det tror jeg ikke er mulig... :p

Jeg venter eneggede tvillinger. Har til nå vært på UL i uke 7 og 12 hos gynekologen min. Ble henvist til ny UL på sykehuset uke 13 da han var usikker på nakkefold. Var der på torsdag og alt var bra med begge Neste blir jordmor til uka (13+6), så ny UL på sykehuset 12.2. Ordinær UL uke 18 og deretter UL på sykehuset annenhver uke frem til igangsetting uke 37. Har fått jordmortimer også mellom alle UL-ene, men får se om jeg eventuelt avbestiller de...

Back
Topp