Dere andre som er kvalme..

Usj.. Nå er eg så lei av denne kvalmen... Sutre, sutre..... Blir jo drittlei, å har lyst å finne på ting... Ønsker å finne en vidunderkur fortere enn fy....tenker og tenker, men har ikke kommet frem til noe enda... Finnes jo en masse tips der ute, men ikke en vidunderkur tydeligvis. :). Jaja..de vet ikke hvor godt de har det de som slipper unna dette :)
 
Usj.. Nå er eg så lei av denne kvalmen... Sutre, sutre..... Blir jo drittlei, å har lyst å finne på ting... Ønsker å finne en vidunderkur fortere enn fy....tenker og tenker, men har ikke kommet frem til noe enda... Finnes jo en masse tips der ute, men ikke en vidunderkur tydeligvis. :). Jaja..de vet ikke hvor godt de har det de som slipper unna dette :)
Helt sant!!! Jeg er heldigvis bedre idag! Krysser alt jeg har for at fet er på vei over!
 
Jeg er også plutselig litt bedre men tør ikke helt håpe på at det skal holde seg sånn :)
 
Føler meg heldig i dette svangerskapet. Har nesten ikke vært kvalm. Føler med dere husker hvordan det var sist.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Kvalme eller bekymringer.. Plutselig helt uten kvalme når jeg skulle legge meg i går, lå deler av natta å bekymra meg- hva er galt ?Vokna frisk å rask også.. Ikke gjort på 5 uker... Meeen nå sitter jeg å skal ha matpause... Helt shaky og brekker meg så tårene spretter ! Its back! Litt letta men irritert på meg selv som ikke nøt timene uten kvalme istedet for å ligge å være nervøs !!
 
Er også kvalm konstant. Spiser veldig lite om dagen, og det jeg spiser kommer som regel opp igjen.. samtidig så roer kvalmen seg rett etter matinntak.. føler meg så trøtt og uvel hele dagen. Slitsomt.. hvertfall med en 3,5 åring som gjerne vil ha litt oppmerksomhet. Får dårlig samvittighet ovenfor henne.. men håper det snart går over :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Min kvalme er nesten borte (i går og i dag). Jeg er i sjokk. Klarte til og med å lage middag :) Håper ikke det er et dårlig tegn. Er 9+5.
 
Kjøpte meg Frosty fruit saftiser på butikken. Det var godt med en for å holde kvalmen borte en bitteliten stund ;)
 
Hjalp med hockey pulver ;-) det er kommet som små rundinger i pk nå. Det var godt på kvalmen og lovehearts ;-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Jeg er og bedre, må bare huske å spise ofte:) krysser alt jeg har for at det er på bedringens vei!! Hjalp det med hockeypulver? ! Det må jeg prøve!
 
Godt å lese at det ikke bare er jeg som synes så forferdelig synd på meg selv, er så slitsomt... Og ja, føle seg utilstrekkelig til det barnet man har fra før, gjenta gang på gang, " mamma må bare hvile litt" mens snuppa haler og dra "våk våk opp mamma" stakkar lita:/ men det må vell gå over!!!
 
Jeg er også mye kvalm. Ikke så ille når jeg ligger å slapper av hjemme. Men om jeg må noe eller beveger meg mye blir jeg verre og brekker meg, værste fall spyr som en tulling :-( Sliter litt andre veien å:-( Intense magesmerter. Hørt at luftsmerter kan få voksne menn til å gråte... DET tror jeg på!!!
 
Jeg er også mye kvalm. Ikke så ille når jeg ligger å slapper av hjemme. Men om jeg må noe eller beveger meg mye blir jeg verre og brekker meg, værste fall spyr som en tulling :-( Sliter litt andre veien å:-( Intense magesmerter. Hørt at luftsmerter kan få voksne menn til å gråte... DET tror jeg på!!!

Der er jeg omvendt. :p Ligger jeg hjemme så blir jeg dårlig. Kommer jeg meg ut så er jeg ganske fin i formen. Men fant ut igjen i dag at jeg ikke må dusje før frokost! Frokost først, dusj etterpå... Ellers går det gale. :p
Men føler meg bedre nå enn for bare en uke siden. Herlig! Håper det fortsetter denne veien. :)
 
Back
Topp