Dere andre som er kvalme..

Føler med dere alle sammen... Dagene består bare av sove, kvalme og prøve å spise. Dere som har vært gjennom det før, når blir det bedre? Nå er det ikke koselig å være gravid! Utilstrekkelighet!!!
 
Heldigvis så føler jeg at kvalmen har endret seg mye i de siste og at jeg er kvalm kun på morgenen etter at jeg har spist frokost og når jeg er sulten da får jeg kvalmen, ellers mye bedre i forhold til før ...
 
Ikke sulten konstant :( Bare kvalm konstant... Spiser litt innimellom fordi jeg må og kiloene detter av... Satser på bedre tider ;)
 
Føler jeg er i konstant bakrus... Skjelven, kvalm, kaster opp, generelt dårlig i magen, noe feber, hjertet slår haaardt. Håper virkelig dette gir seg snart!
 
Takk, streng beskjed om å prøve å få i meg litt frukt sammen med drikken, og ligge stille. Hvis ikke blir det sykehuset ....
Ja, kravene et nødt for å senkes noen hakk når det er slik.. utrolig slitsomt, jeg vet. Jeg har ligget i sengen/ sofaen i gjennomnitt 20 timer pr døgn siste måneden.Å har gått ned 5 kilo.... Er så lei...men tenker hver dag at jeg er en dag nærmere å bli bedre ;) Ligger heller hjemme, enn på sykehuset... grøss.... håper du slipper det ;)
 
Ja, kravene et nødt for å senkes noen hakk når det er slik.. utrolig slitsomt, jeg vet. Jeg har ligget i sengen/ sofaen i gjennomnitt 20 timer pr døgn siste måneden.Å har gått ned 5 kilo.... Er så lei...men tenker hver dag at jeg er en dag nærmere å bli bedre ;) Ligger heller hjemme, enn på sykehuset... grøss.... håper du slipper det ;)
Har antakeligvis fått noe virus i tillegg så jeg bare hyperventilerer. God bedring til deg og! Teller timer og dager jeg og!
 
Jeg har sånn ekstrem kvalme, og ble sykemeldt for det. får nesten ikke i meg mat, men heldigvis litt vann. Veldig slitsomt å være konstant uvel. slutta å kaste opp når jeg sluttet med fast føde. har bytta ut med rett i koppen, for det er bedre enn ingenting.
 
men jeg fikk beskjed om at man blir ikke liggende på sykehuset, men man må daglig opp for å få intravinøst bare. man er skrevet inn, men får være hjemme :)
 
Back
Topp