Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det blir bedre her og etterhvert!Heldigvis så føler jeg at kvalmen har endret seg mye i de siste og at jeg er kvalm kun på morgenen etter at jeg har spist frokost og når jeg er sulten da får jeg kvalmen, ellers mye bedre i forhold til før ...
Uff, det er så tungvint! Jeg ligger i senga og bare skjelver!Sulte. Hele tiden!!!
Noen som er løs i magen og går på do mye?
God bedring til oss!!Føler jeg er i konstant bakrus... Skjelven, kvalm, kaster opp, generelt dårlig i magen, noe feber, hjertet slår haaardt. Håper virkelig dette gir seg snart!
Ja!! Håper vi alle føler oss bedre i løpet av denne uka!God bedring til oss!!
LurtFått legetime idag igjen jeg....
Takk, streng beskjed om å prøve å få i meg litt frukt sammen med drikken, og ligge stille. Hvis ikke blir det sykehuset ....LurtLykke til!
Ja, kravene et nødt for å senkes noen hakk når det er slik.. utrolig slitsomt, jeg vet. Jeg har ligget i sengen/ sofaen i gjennomnitt 20 timer pr døgn siste måneden.Å har gått ned 5 kilo.... Er så lei...men tenker hver dag at jeg er en dag nærmere å bli bedreTakk, streng beskjed om å prøve å få i meg litt frukt sammen med drikken, og ligge stille. Hvis ikke blir det sykehuset ....
Har antakeligvis fått noe virus i tillegg så jeg bare hyperventilerer. God bedring til deg og! Teller timer og dager jeg og!Ja, kravene et nødt for å senkes noen hakk når det er slik.. utrolig slitsomt, jeg vet. Jeg har ligget i sengen/ sofaen i gjennomnitt 20 timer pr døgn siste måneden.Å har gått ned 5 kilo.... Er så lei...men tenker hver dag at jeg er en dag nærmere å bli bedreLigger heller hjemme, enn på sykehuset... grøss.... håper du slipper det
![]()
Kommer an på sykehuset tror jeg, og formen man er imen jeg fikk beskjed om at man blir ikke liggende på sykehuset, men man må daglig opp for å få intravinøst bare. man er skrevet inn, men får være hjemme![]()