Der poppet magen ut gitt!!

Bra vi er flere da :) Magen kommer til slutt, men skulle ønske det ikke var så lenge til, er ikke godt for selvtilliten å gå rundt med ballongmage (snakker bare for min egen del altså, siden jeg er vant til å ha en trent mage, som nå bare er stinn som en tromme) :(

Kan ikke skryte av trent mage, men som du sier så kommer den til slutt...ett par uker nå så tenker jeg at det nærmer seg :)
 
  • Liker
Reactions: H27
Syntes ikke det er noe gøy når buksene begynner å bli for trange. Aaaalt for tidlig.. :(
 
Helt enig...vet ikke hva jeg skal ha på meg lengre.. :/
 
Å heldigen dere som har fått mage! Jeg gleder meg virkelig til min endrer form fra bollemage til babymage ;) :)
 
Jeg er 16+5 uker på vei å har fått mage.
Fikk til og med høre at noen hadde spurt rundt om kring om jeg var gravid, og dette var når jeg var i uke 10 :)
 
Er det noen av dere som synes at når man ser ned på magen sin så ser den "gigantisk" ut, men når man da ser i speilet fra siden eller foran så er det såvidt det er en søt bump??
Hehe. Ja jeg ser jo snart ikke tærne :p
 
er ikke så lenge siden sist jeg hadde mage, så den har formet seg som gravid mage selv om livmora ikke er så høyt oppe.
har fått mange kommentarer på at folk ser jeg er gravid igjen...
 
Oh, my God!!

Jeg var på gladmat festivalen i går. Hoppet ut av bilen og kikket litt i et butikkvindu hvordan magen min så ut på siden i den stamme singleten. Jeg trudde jeg skulle få hakeslepp!! DEN magen tittet ut. :O Det er sant nok litt fett på magen, men dette var helt klart en gravidmage som tittet frem. :O
 
Oh, my God!!

Jeg var på gladmat festivalen i går. Hoppet ut av bilen og kikket litt i et butikkvindu hvordan magen min så ut på siden i den stamme singleten. Jeg trudde jeg skulle få hakeslepp!! DEN magen tittet ut. :O Det er sant nok litt fett på magen, men dette var helt klart en gravidmage som tittet frem. :O



Så gøy :D :D Morsomt når man begynner å få ordentlig gravidmage! jeg går stadig å titter i butikkvinduene for å se på magen :p
 
Oh, my God!!

Jeg var på gladmat festivalen i går. Hoppet ut av bilen og kikket litt i et butikkvindu hvordan magen min så ut på siden i den stamme singleten. Jeg trudde jeg skulle få hakeslepp!! DEN magen tittet ut. :O Det er sant nok litt fett på magen, men dette var helt klart en gravidmage som tittet frem. :O

Ha ha, kjenner meg igjen i stram singlet. Undrer om folk tror jeg er blitt feit eller om jeg faktisk at gravid ut også for de som ikke vet.
Gladmat står på planen for oss i dag :) Kjekt med liv i byen!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Min har virkelig skutt ut dei siste dagane her! Fiiiiin gravidkul no:) 15+5 i dag. På torsdag hadde eg masse ligamentsmerter, nesten sånn at eg vart bekymra når på jobb. Var ganske intenst då ca ein time og igjen litt på kvelden.
 
Magen struttar fram her og! Fikk direkte spm fra min søster sin svigerfar, som ser meg ca 1 gang i året, om når me venta små... Hehe.. Så her er det ingen hemmelighet lengre, går kje an å skjule...
 
Jeg er i uke 16, og har en ganske merkbar kul hvis jeg ligger på ryggen og trekker inn magen. Men når jeg står oppreist, så vises det nesten ikke. Har blitt større, men ser bare ut som at jeg har lagt på meg.. Gledes til magen plopper frem :D
 
Back
Topp